کد خبر : 65279
تاریخ انتشار : شنبه 25 اردیبهشت 1395 - 11:31
-

جهانگیری:دولت حمایت های لازم را از فوتسال خواهد کرد/به دغدغه های فوتسالی ها توجه داریم

جهانگیری:دولت حمایت های لازم را از فوتسال خواهد کرد/به دغدغه های فوتسالی ها توجه داریم
معاون اول رئیس جمهوری از حمایت ویژه دولت از فوتسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور ظهر امروز در مراسم تقدیر از اعضای تیم ملی فوتسال که در ساختمان کوثر نهاد ریاست جمهوری برگزار شد با بیان اینکه دولت اهتمام جدی بر حل مشکلات بخش ورزش دارد، گفت: امسال که رقابت‌های المپیک را پیش رو داریم هم برای دولت و هم برای مردم مهم است و از این منظر مردم انتظار دارند جوانان ما و کسانی که به المپیک راه یافتند هم از نظر جایگاه قهرمانی و هم جایگاه اخلاقی رتبه‌های خوبی را کسب کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه ورزش‌هایی همچون فوتبال و فوتسال در افکار عمومی کشور طرفداران زیادی دارد و مورد توجه است، مطمئنا دولت نیز بی‌توجه نخواهد بود و ما هم حمایت‌های لازم را انجام خواهیم داد.

جهانگیری تصریح کرد: هر چند دولت با محدودیت‌های منابع مالی روبرو است اما  حمایت خود را از تیم ملی فوتسال، فوتبال و سایر بخش‌ها خواهد داشت. به هر ترتیب ما در گذشته و در زمانی که تحریم نبودیم ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار بشکه نفت صادر می‌کردیم و هزینه‌ها و درآمدهای دولت هم از فروش نفت بود اما با اعمال تحریم‌ها صادرات نفت ما به یک میلیون بشکه رسید که این موضوع ما را در مضیقه قرار داد به طوری که مخارج‌ها هم کاهش پیدا نکرد و ما به این ترتیب دچار محدودیت‌های مالی شدیم.

وی با بیان اینکه شرایط اقتصادی دولت شرایط سختی است، اضافه کرد: ما در عین اینکه با این شرایط سخت روبرو هستیم اما تمام کارهایی که باید در راستای حمایت از تیم فوتبال و فوتسال انجام بگیرد، انجام خواهیم داد، ما نگران تامین اعتبارات بخش ورزش نیستیم و به کسانی هم که به المپیک راه یافته‌اند توجه جدی خواهد شد و اگر دغدغه‌ای هم دارند حل خواهیم کرد.

معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه ورزش فوتبال طرفداران زیادی بین مردم دارد، گفت: ورود ما به جام جهانی بسیار مهم است و مسئولان این فدراسیون باید تلاش کنند تا حواشی فوتبال را به حداقل رسانده و به سمت حل مشکلات پیش بروند، مربی و سرمربی تیم ملی بدانند که دولت به آنان توجه دارد تا بتوانند جایگاه ممتازی به دست بیاورند و ما برای تحقق این مسئله از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

جهانگیری در ادامه سخنان خود با تقدیر از دستاوردهای تیم فوتسال کشورمان تاکید کرد: پیروزی ارزشمند شما و قهرمانی‌تان قابل تقدیر است و بنده هم از تیم فوتسال پسران و هم تیم فوتسال دختران تقدیر می‌کنم و مطمئنا این افتخارات در عرصه‌های دیگر هم به ما کمک می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: سرمایه اجتماعی یک ملت از همین قهرمانی‌ها شکل می‌گیرد. وقتی یک ملتی به سیستم خود اعتماد می‌کند می‌توانیم با این پشتوانه قوی ده‌ها مسئله دیگر را حل کنیم، به طور مثال حضور مردم در پای صندوق‌های رای بسیار مهم است. به طوری که وقتی گفته می شود مردم آمدند و رای دادند این اقدام از ده‌ها کار صنعتی و غیره ارزشش بیشتر است و برای ملت وکشور پشتوانه‌ای عظیم به شمار می‌رود.

معاون اول رئیس‌جمهور در پایان تاکید کرد: ما به دغدغه شما اعضای تیم فوتسال توجه داریم و حتما نسبت به رفع آنها کمک خواهیم کرد تا مشکلات شما رفع شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.