کد خبر : 65511
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 - 9:44
-

سلیمانی: به دنبال دیدار دوستانه با چند تیم از جمله پرتغال هستیم/ تورنمنت روسیه برای ما مفید بود

سلیمانی: به دنبال دیدار دوستانه با چند تیم از جمله پرتغال هستیم/ تورنمنت روسیه برای ما مفید بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فروزان سلیمانی در مورد حضور تیم ملی فوتسال بانوان در تورنمنت روسیه اظهار داشت: فوتسال بانوان ما برای پیشرفت نیاز به حضور در تورنمنت‌های بین المللی دارد. در تورنمنت چهارجانبه روسیه تجربه‌های بسیار ارزشمندی به دست آوردیم و رقابت با قدرت‌های اول جهان فرصت بسیار خوبی برای فوتسالیست‌های کشورمان فراهم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فروزان سلیمانی در مورد حضور تیم ملی فوتسال بانوان در تورنمنت روسیه اظهار داشت: فوتسال بانوان ما برای پیشرفت نیاز به حضور در تورنمنت‌های بین المللی دارد. در تورنمنت چهارجانبه روسیه تجربه‌های بسیار ارزشمندی به دست آوردیم و رقابت با قدرت‌های اول جهان فرصت بسیار خوبی برای فوتسالیست‌های کشورمان فراهم آورد تا به نقاط قوت و ضعف خود پی ببرند.

وی افزود: ما در رقابت با روس‌ها سه گل روی ضربات ایستگاهی دریافت کردیم. حالا به خوبی می‌دانیم که نقطه ضعف ما چیست و روی آن کار می‌کنیم. در رقابت با تیم لهستان که برای نخستین بار با این تیم روبرو می‌شدیم نیز میزان قدرت بدنی بازیکنان ما مشخص شد. روی هم رفته این مسابقات برای ما خیلی مفید بود.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ادامه داد: تیم ایران در شرایطی تنها مقابل لهستان به پیروزی دست پیدا کرد که بازیکنان ما به تازگی رقابت‌های لیگ را به اتمام رسانده بودند و خستگی بازی‌های لیگ در ساق‌های بازیکنان به خوبی مشهود بود. علاوه بر این که ۶ بازیکن جدید را به این تیم دعوت کردیم و می‌خواستیم این بازیکنان جدید را محک بزنیم و ترس آنها از رقابت با تیم‌های بزرگ بریزد.

سلیمانی یادآور شد: از دو هفته دیگر اردوهای تیم ملی را شروع خواهیم کرد. در این اردوها روی بدنسازی بازیکنان کار خواهیم کرد. در رقابت‌های قهرمانی آسیا بازیکنان ما بهترین شرایط بدنی را داشتند. همچنین رقابت با تیم‌های مختلف و حضور در تورنمنت‌های بین المللی را هم در نظر داریم.

وی گفت: برنامه چند دیدار تدارکاتی با چند تیم خارجی را اعلام کرده‌ایم و امیدوارم که با آنها موافقت بشود. درخواست دیدار با تیم‌های ازبکستان، مالزی، تایلند و پرتغال را به فدراسیون داده‌ایم.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در پایان به قهرمانی تیم استقلال خوزستان در لیگ  برتر اشاره کرد و اظهارداشت: با این که نه طرفدار پرسپولیس هستم و نه استقلال، اما از قهرمانی تیم شهرمان خیلی خوشحال شدم و امیدوارم این قهرمانی تداوم داشته باشد.

منبع:تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.