کد خبر : 65569
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 اردیبهشت 1395 - 9:41
-

بی نتیجه ماندن جلسه مدیران یاسین پیشرو با مسئولان قم

بی نتیجه ماندن جلسه مدیران یاسین پیشرو با مسئولان قم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بعد از دیداری که حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در تهران و در دفتر شرکت یاسین‌پیشرو با مدیران این باشگاه فرهنگی ورزشی پیرامون تداوم فعالیت یاسین‌پیشرو در فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور داشت، طرفین برای بار دوم در قم با یکدیگر دیدار کردند. دومین دور

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بعد از دیداری که حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در تهران و در دفتر شرکت یاسین‌پیشرو با مدیران این باشگاه فرهنگی ورزشی پیرامون تداوم فعالیت یاسین‌پیشرو در فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور داشت، طرفین برای بار دوم در قم با یکدیگر دیدار کردند.

دومین دور مذاکرات مدیران باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین‌پیشرو با مدیرکل ورزش و جوانان استان قم و معاونین این اداره‌کل در خصوص ادامه فعالیت این باشگاه به عنوان نماینده فوتسال قم در فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور هم نتیجه‌ای برای علاقمندان به فوتسال به همراه نداشت و قرار است در این هفته بار دیگر راجع به این موضوع جلسه‌ای تشکیل و نتیجه نهایی اعلام شود.

این در حالی است که زمان دقیق شروع مسابقات فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور مشخص شده و بعد از پایان دوره هفدهم لیگ برتر فوتسال ایران در دی‌ماه سال ۱۳۹۴، دوره هجدهم این بازی‌ها از مرداد ماه سال جاری رسما آغاز خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹

واقعا که فقط همین اون موقع میگن چرا علیرضا میره چرا سعید تقی زاده نمیاد چرا ابولقاسم عروجی رفت باور کنین ….. ولش کن ….. هیچی نگیم بهتره کی توجه میکنه آخه به این دردا