کد خبر : 65576
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 اردیبهشت 1395 - 9:50
-

راه‌اندازی مرکز توسعه فوتسال در آکادمی ملی فوتبال

راه‌اندازی مرکز توسعه فوتسال در آکادمی ملی فوتبال
رییس آکادمی ملی فوتبال از راه‌اندازی مرکز توسعه فوتسال ایران در محل این آکادمی خبر داد و گفت: در صورت تایید شورای آکادمی، مرکز توسعه فوتسال ایران به زودی در محل آکادمی فوتبال راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رییس آکادمی ملی فوتبال از راه‌اندازی مرکز توسعه فوتسال ایران در محل این آکادمی خبر داد و گفت: در صورت تایید شورای آکادمی، مرکز توسعه فوتسال ایران به زودی در محل آکادمی فوتبال راه‌اندازی می‌شود.

دکتر محمدحسین علیزاده یکی از برنامه‌های مهم آکادمی ملی فوتبال در سال جاری را راه‌اندازی مرکز توسعه فوتسال ایران در محل آکادمی عنوان کرد و افزود: با راه‌اندازی این مرکز به دنبال آن هستیم همانند فوتبال پایه، فوتسال پایه را نیز با برگزاری فستیوال‌هایی در بخش دختران و پسران سازماندهی و تقویت کنیم. همچنین در کنار برگزاری این فستیوال‌ها، در پی ایجاد مرکز آموزش بین‌المللی برای توسعه فوتسال در محل آکادمی ملی فوتسال هستیم. زیرا با توجه به ظرفیت‌های بالای فوتسال ایران و مطرح بودن آن در سطح آسیا و جهان این مرکز می‌تواند فضای خوبی برای دانش‌افزایی و ارتقای سطح دانش مربیان، بازیکنان و داوران فوتسال داخل و خارج از کشور باشد و ارزآوری خوبی را برای فوتسال کشورمان به دنبال داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.