کد خبر : 65652
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 اردیبهشت 1395 - 15:18
-

یاسین پیشرو در قم تیمداری می کند/ جزئیات توافق به زودی اعلام می شود

یاسین پیشرو در قم تیمداری می کند/ جزئیات توافق به زودی اعلام می شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نمایندگان باشگاه یاسین پیشرو با حضور در قم جلسه ای با حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان قم برگزار کردند و در این جلسه توافق لازم برای ادامه فعالیت یاسین پیشرو در قم انجام شد. اطلاعی در مورد جزئیات این توافق و این که آیا اداره کل ورزش و جوانان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نمایندگان باشگاه یاسین پیشرو با حضور در قم جلسه ای با حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان قم برگزار کردند و در این جلسه توافق لازم برای ادامه فعالیت یاسین پیشرو در قم انجام شد.

اطلاعی در مورد جزئیات این توافق و این که آیا اداره کل ورزش و جوانان راضی به انتقال امتیاز نماینده فوتسال قم به باشگاه یاسین پیشرو شده یا خیر ، در دست نیست اما ظاهرا قرار است باشگاه یاسین پیشرو طی روزهای آتی به صورت رسمی جزئیات این توافق را اعلام کند.باشگاه یاسین پیشرو پیش از این اعلام کرده بود که برای تیمداری در فوتسال قم ، امتیاز و مالکیت کامل تیم لیگ برتری فوتسال قم را می خواهد.

بدین ترتیب یاسین پیشرو همانند سال ۹۴ در لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در سال ۹۵ نیز ادامه کار خواهد داد. بر همین اساس فعالیت یاسین پیشرو در تکواندو و وزنه برداری نیز ادامه خواهد یافت. با وجود عدم اعلام جزئیات ، پرونده خروج یاسین پیشرو از قم را باید بسته شده دانست.

یاسین پیشرو حالا این فرصت را دارد که در فرصت موجود اقدام به تشکیل تیمی قدرتمند برای فصل جدید لیگ برتر فوتسال کند. موضوع پرداخت باقیمانده مبالغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی یاسین پیشرو نیز موضوعی است که با حصول این توافق احتمالا به زودی جنبه عملی به خود خواهد گرفت.

این در شرایطی است که علیرضا وفایی یاسین پیشرو را ترک کرده است که البته این موضوع برای یاسین پیشرو اهمیتی ندارد زیرا آن ها پیش از این هم روی ادامه حضور وفایی در قم نظر مثبتی نداشتند.

منبع:قم اسپورت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

قم فاتحه سه شنبه , ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲

خب دیگه به لطف یاسین پیشرو با مدیر عامل با تجربه آقای رحمانی ۲۷ساله دیگه یه فاتحه دسته جمعی برای فوتسال قم بخانید. پول که نمیدن اگرم بدن بازیکنان همه آماده بشن برای خرج دوا دکتر. برادران غیاثی هم آماده باشید برای بازیکن رو کردن یعنی خدایی دست ونگرو از پشت بستید اینقدر پدیده رو کردید. شماره ۶تیمتونو خدایی ندید کسی بپوشه تا ببینیم کی لیاقتشو داره؟!!!!!!
#العجـل_مـولا

مهرداد چهارشنبه , ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰:۵۷

آقای پ…..ک سرپرست مستعفی ! چون ۲۷ ساله انداختت بیرون میای از این کامنتا میزاری ؟؟؟

قمی ها سه شنبه , ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱

خدایاااااااااااااا شکر
دمتون گرم بمونید تا چشم حسوداتون بترکه

امیر سه شنبه , ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰

دست بجنبونید…

نام ... سه شنبه , ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶

تیم قم با هر اسمی میراث شخصی افراد نیست ضمن تقدیر و تشکر از کسانی که در گذشته برای تیم زحمت کشیدن ولی به نظر من این تیم نیاز به یک کادر و تشکیلات جدید داره

ابولی چهارشنبه , ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱:۵۶

دو دو تا چهار تا
غیاثی نتیجه نگرفت فصول قبل،بندازیدش بیرون!