کد خبر : 65929
تاریخ انتشار : شنبه 1 خرداد 1395 - 1:58
-

ال‌پوزومورسیا به آینده امیدوار شد

ال‌پوزومورسیا به آینده امیدوار شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال ال‌پوزومورسیا با برتری در دیدار دوم مقابل مگنا، به حضور در ادامه مسابقات لالیگا امیدوار شد. دقایقی پش و در پایان دیدارهای دوم مرحله یک‌جهارم نهایی لالیگا اسپانیا تیم‌های بارسلونا، اینترموویستار و پالما با غلبه بر حریفان خود راهی دیدار نیمه‌نهایی شدند. تیم ال‌پوزومورسیا نیز با برتری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال ال‌پوزومورسیا با برتری در دیدار دوم مقابل مگنا، به حضور در ادامه مسابقات لالیگا امیدوار شد. دقایقی پش و در پایان دیدارهای دوم مرحله یک‌جهارم نهایی لالیگا اسپانیا تیم‌های بارسلونا، اینترموویستار و پالما با غلبه بر حریفان خود راهی دیدار نیمه‌نهایی شدند. تیم ال‌پوزومورسیا نیز با برتری در دیدار دوم، تعیین تیم چهارم نیمه‌نهایی را به دیدار سوم کشاند.

در رقابت‌ها امشب و در سالن پالائو بلوگرانا شهر بارسلون، تیم فوتسال بارسلونا ۶ بر یک سانتا کلما را شکست داد تا با برتری در دو بازی به نیمه‌نهایی صعود کند. آیکاردو (۲ گل)، دیگو، ویلده، گابریل و فرائو گل‌زنان تیم نخست منطقه کاتالان در این دیدار بودند. تک گل سانتا کلما نیز توسط برترین بازیکن جوان سال ۲۰۱۵ یعنی آدولفو فرناندو دیاز به ثمر رسید.

ال‌پوزومورسیا در سالن دپورتیز د مورسیا، موفق شد حریف سرسخت خود مگنا را ۷ بر ۳ در هم بکوبد تا سرنوشت این دو تیم در دیدار سوم رقم بخورد. گابریل لیما (۲ گل)، آلکس (۲ گل)، متئوس، ببه و مارینوویچ گل‌زنان تیم شهر مورسیا بودند. گل‌های مگنا نیز توسط رافا یوسین (۲ گل) و ویکتور وارد دروازه ال‌پوزومورسیا شد. دیدار سوم این دو تیم ۲۲ می (۲ خرداد) برگزار خواهد شد.

در سالن سون مویکس، تیم فوتسال پالما میزبان ریبرا نابارا بود. این دیدار در پایان با نتیجه ۴ بر یک به سود پالما به پایان رسید. این برد حکم به بازی سوم این دو تیم داد. خوآ باتیستا، توماز، چیچو و پارادینسکی گل‌زنان تیم میزبان در این دیدار بودند. تک گل ریبرا نابارا نیز توسط دیوید پازوس به ثمر رسید.

در آخرین دیدار نیز اینترموویستار اسپانیا، برترین تیم فوتسال باشگاهی سال ۲۰۱۵ میلادی در سالن خورخه گاربایوسا میزبان پنیسکولا بود. این دیدار با نتیجه ۸ بر ۴ به سود اینترموویستار به پایان رسید تا این تیم به جمع چهار تیم نیمه‌نهایی به پیوندد و حریف پالما در این مرحله شود. کاردینال (۲ گل)، ریویلوز (۲ گل)، اورتیز، دنیل، بورخا و هامبرتو گل‌زنان اینترموویستار در این دیدار بودند. گل‌های پنیسکولا نیز توسط میشل (۲ گل)، آسنسیو و اریک مارتل به ثمر رسید.

نتایج دیدارهای دوم یک‌چهارم نهایی لالیگا (۲۰ می / ۳۱ اردی‌بهشت):

* ال‌پوزومورسیا ۷ – مگنا ۳

* اینترموویستار ۸ – پنیسکولا ۴

* پالما ۴ – ریبرا نابارا یک

* بارسلونا ۶ – سانتا کلما یک

برنامه دیدار سوم یک‌جهارم نهایی لالیگا (۲۲ می / ۲ خرداد):

* ال‌پوزومورسیا – مگنا

* پالما – ریبرا نابارا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.