کد خبر : 65945
تاریخ انتشار : شنبه 1 خرداد 1395 - 13:14
-

شمسایی: مگر می‌شود به حسن‌زاده رأی نداده باشم؟!/ کشاورز دوست ندارد در تأسیسات بماند

شمسایی: مگر می‌شود به حسن‌زاده رأی نداده باشم؟!/ کشاورز دوست ندارد در تأسیسات بماند
سرمربی بازیکن تیم فوتسال تأسیسات گفت: مگر می‌شود من به اصغر حسن‌زاده رای نداده باشم در حالی که او پس از برادرم به من نزدیک‌ترین بازیکن بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی در خصوص اینکه چرا ایران با وجود حضور ۸ نماینده در جمع بهترین‌ها اما به عنوان بهترین‌های جهان دست‌نیافته اظهار داشت: وقتی که ما در مسابقات بین‌المللی کمتر ظاهر می‌شویم و بازیکنانمان کمتر دیده می‌شوند این اتفاق هم رخ می‌دهد. شما نگاه کنید ریکاردینیوی پرتغالی در مسابقات و کشورهای مختلفی حاضر شده است و همین موضوع هم باعث شده او بتواند عنوان بهترین بازیکن را کسب کند اما وقتی ما در رقابت‌های بین‌المللی کمتر ظاهر می‌شویم این اتفاق هم برایمان رخ می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه به تمام ایرانی‌ها در انتخاب بهترین‌ها رای داده است، تاکید کرد: گفته‌اند شمسایی به حسن‌زاده رای نداده است در حالی که این بسیار عجیب است مگر می‌شود من به بازیکنی که پس از امیر شمسایی برادرم به من نزدیک‌ترین فرد بوده رای ندهند. جالب است که اسم بازیکنی را اعلام کردند که من اصلا او را نمی‌شناسم.

سرمربی بازیکن تاسیسات تاکید کرد: با تمام احترامی که برای محمد کشاورز قائلم معتقدم که اصغر حسن‌زاده به لحاظ توانایی در رتبه اول قرار می‌گیرد و به همین دلیل رای اول من هم او بود. پس از آن به محمد کشاورز رای دادم و بعد به میگلین اسپانیایی، لئوناردو سیمی برزیلی و ریکاردینیو رای دادم. نمی‌دانم این مسئله که من به حسن‌زاده رای ندادم از کجا مطرح شده است. مدیر برنامه‌های حقوقی من به دنبال این مسئله است تا رای من را از فوتسال پلنت پیگیری کند.

شمسایی در مورد حضور ایران در گروه ششم جام جهانی و هم‌گروهی با تیم‌های مراکش، آذربایجان و اسپانیا تاکید کرد: جام جهانی رقابت‌های سختی است. همه تیم‌ها می‌آیند که خودشان را نشان بدهند. همیشه جام جهانی رعب و وحشت دارد. خود من سه دوره در این مسابقات حضور داشتم و همیشه خوفی در این رقابت‌ها دیدم. به نظرم گروه ایران نسبت به سایر گروه‌های دیگر دشوارتر نیست. معتقدم که قزاقستان خیلی قدرتمندتر از آذربایجان است و بازی دوستانه با قزاق‌ها می‌تواند به ما کمک زیادی بکند همانطور که بازی با تایلند برای رویارویی با مراکش به ما کمک خواهد کرد.

کاپیتان سابق تیم ملی تاکید کرد: ما در اکثر دوره‌ها با اسپانیا هم‌گروه شده بودیم. در جام جهانی ۲۰۰۰، ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ با این تیم هم‌گروه بودیم. به هر حال چشم‌انداز ما باید بلند باشد و ما هم به عنوان یک مربی ایرانی دعاگوی تیم ملی هستیم و امیدواریم بازیکنان بتوانند بهترین عملکرد خود را در این دوره از مسابقات داشته باشند.

وی در مورد شرایط تاسیسات گفت: ما کار را به صورت جدی با بازیکنانی که قرارداد بسته‌ایم پیش می‌بریم. نسبت به سال گذشته حمید احمدی و اصغر حسن‌زاده از ما جدا شده‌اند و محمد کشاورز هم هنوز خبری نداده و گویا دوست ندارد در تاسیسات بازی کند. قدرت بهادری هم به عراق رفته و هنوز خبری از او نیست. محمدرضا سنگ‌سفیدی با وجود اینکه بازگشته اما به خاطر مصدومیتش هنوز تکلیف روشنی ندارد. به هر حال ما با یکسری بازیکن جوان و جویای نام سعی می‌کنیم در مسابقات بهترین عملکرد را داشته باشیم.

سرمربی بازیکن تاسیسات در مورد برنامه این تیم تاکید کرد: ما دوم تیر تا دهم به قطر خواهیم رفت و پس از آن به ایران بازمی‌گردیم و بار دیگر از ۲۲ تیر ماه عازم تایلند خواهیم شد و امیدوارم در هر دو مسابقه بتوانیم بهترین عملکرد خود را داشته باشیم.
منبع: فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فرهاد شنبه , ۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷

باز میخوای خودتو از زیر این فشار در بیاری معلوم بود که رای ندادی مدیر برنامه هایه حقوقی کوتاه بیا بابا بگو دوست نداشتم حسن زاده تو دنیا مشهور بشه

علی شنبه , ۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸

شخصیت واقعی خودتو نشون دادی

نام ... شنبه , ۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۰

چاکر مدیر برنامه هاى حقوقى هم هـستیم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

داداش یکشنبه , ۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷

مدیر برنامه حقوقى؟؟!!!خخخخخخخخ اینو خوب اومدى وحید شمسایى اون نفر حتما استاد حقوق بین الملل در دعوا و عربده کشى استاد مشیرى هستند که قرار در دادگاه لاحه!!! موضوع رو پیگیرى کنند!!خخخخخخ

نام ... دوشنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۸:۴۲

با سواد عربده نکش ، لاهه رو لاحه ننویس بی سوادیت رسوات م یکنه!!!!

عاشق وطن یکشنبه , ۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰:۰۱

بابا حسادت هم حدى داره شمسایى فقط دیگه سکوت کن و حرف نزن آدمى که اجنبى پرست باشه هر کارى میتونه بکنه !!! بدجورى از چشم ها افتادى دیگه. حرف نزن

فولادماهان یکشنبه , ۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۴

تکذیب یک چیز واضح و شفاف، توهین به شعور جمعیه. داشتن شجاعت و صداقت چیزیه که با هزاران عنوان و رتبه هم نمیشه بدستش آورد.