کد خبر : 65956
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 خرداد 1395 - 1:18
-

رعدی: هر روز که می‌گذرد احتمال موفقیت ایران هم کمتر می‌شود/ قهرمان جام‌جهانی از گروه ایران است

رعدی: هر روز که می‌گذرد احتمال موفقیت ایران هم کمتر می‌شود/ قهرمان جام‌جهانی از گروه ایران است
مدرس بین‌المللی فوتسال کشورمان گفت: اینکه تیم ملی کشورمان سالنی برای تمرین ندارد و هر روز یک شهر و یک کشور به عنوان میزبان این تیم برای تمرین نام برده می‌شود، زیبنده تیم ملی جمهوری اسلامی ایران نیست.

علیرضا رعدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران، در خصوص قرعه تیم ملی فوتسال کشورمان در جام‌جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا گفت: اعتقادم بر این است که قرعه کشورمان کمی سخت است. این گروه را نه گروه مرگ بلکه باید گروه قهرمانان نامید. اسپانیا قهرمان اروپا، مراکش قهرمان آفریقا و ایران قهرمان آسیا در یک گروه قرار دارند. همچنین از جمهوری آذربایجان نباید به سادگی گذشت. این تیم در سال‌های گذشته سرمایه‌گذاری خوبی در رشته فوتسال کرده و جزو خوب‌های فوتسال اروپا است. به هر روی من کار هر ۴ تیم را در این گروه مشکل می‌بینم و به نظر من قهرمان این دور از مسابقات تیم اول این گروه خواهد بود که در آن صورت باید لقب قهرمان قهرمانان جهان را برایش انتخاب کنیم.

مربی اسبق تیم ملی کشورمان ادامه داد: نباید این گروه را دست‌کم بگیریم و در باد قهرمانی آسیا بخوابیم. مسابقات جام‌جهانی تدارکات خاص خودش را دارد. اینکه تیم ملی کشورمان سالنی برای تمرین ندارد و هر روز یک شهر و یک کشور به عنوان میزبان این تیم برای تمرین نام برده می‌شود، زیبنده تیم ملی جمهوری اسلامی ایران نیست. مسئولان ما از صعود به جمع چهار تیم برتر مسابقات صحبت می‌کنند، در حالی که نوع آماده‌ساری تیم این موضوع را در عمل نشان نمی‌دهد. به عقیده من داریم به سرعت زمان را از دست می‌دهیم. عدم وجود یک برنامه منسجم کار را برای ما سخت کرده‌است. ما داریم روزها را یکی پس از دیگری از دست می‌دهیم و وحریفان ما در این روزهای غفلت در حال کار کردن هستند. امیدوارم هرچه زودتر کار واقعی خود را نه بر روی کاغذ بلکه به صورت عملی شروع کنیم تا با موفقیت در جام‌جهانی برای کشورمان افتخار آفرینی کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰

دقیقأ…..حرف حساب جواب نداره