کد خبر : 66013
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 خرداد 1395 - 11:36
-

توسلی: بارها گفته ام نیاز به مربی تخصصی دروازه بانی دارم اما توجهی نمی شود

توسلی: بارها گفته ام نیاز به مربی تخصصی دروازه بانی دارم اما توجهی نمی شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اواخر سال گذشته بود که فدراسیون جهانی فوتسال، کاندیداهای دریافت جایزه بهترین های فوتسال بانوان را اعلام کرد. فهرستی که نام فرزانه توسلی به عنوان یکی از کاندیداهای بهترین دروازه‌بان جهان نیز در آن دیده شد. نام وی در حالی در فهرست برترین‌های دنیا قرار گرفت که از نظر کارشناسان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اواخر سال گذشته بود که فدراسیون جهانی فوتسال، کاندیداهای دریافت جایزه بهترین های فوتسال بانوان را اعلام کرد. فهرستی که نام فرزانه توسلی به عنوان یکی از کاندیداهای بهترین دروازه‌بان جهان نیز در آن دیده شد. نام وی در حالی در فهرست برترین‌های دنیا قرار گرفت که از نظر کارشناسان توسلی شایسته انتخاب نهایی بود، اما در نهایت وی به عنوان هشتمین دروازه‌بان برتر دنیای فوتسال بانوان معرفی شد.

فرزانه توسلی در این باره اظهار داشت: به هر حال انتخاب برترین‌های دنیا بر اساس نتایج تیمی است. با توجه به هفتمی تیم ایران در رقابت‌های جام جهانی شاید عنوان برترین به من و فرشته کریمی تعلق نگرفت.

وی ادامه داد: البته خیلی‌ها به من گفته بودند که شایسته کسب عنوان برتر هستم اما حیف که انتخاب نشدم. حالا که تا این مرحله آمده‌ام، تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا سال آینده این عنوان را به دست بیاورم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال بانوان افزود: واقعیت این است که تیم فوتسال بانوان ایران توانایی کسب عناوین جهانی را دارد اما این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که تیم ایران بازی‌های تدارکاتی خوبی داشته باشد و آماده‌‌‌سازی این تیم نیز در حد و اندازه‌های جهانی باشد.

توسلی گفت: یک بار قهرمان آسیا شدیم و حالا وظیفه این تیم سنگین‌تر شده است و همه انتظار دارند که باز هم این قهرمانی را تکرار کنیم اما این در شرایطی است که تدارکات و آماده‌سازی ما بهتر از قبل باشد.

وی یادآورشد: سال گذشته که برای رقابت‌های قهرمانی آسیا آماده می‌شدیم با تیم‌های دسته یک برخی از شهرها و تیم‌های سطح پایین مسابقه دادیم که ۲۰ گل از بازیکنان تیم ملی دریافت می‌کردند. اگر می‌خواهیم بهترین و قهرمان باشیم، باید تدارکات قوی‌تری داشته باشیم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال بانوان ادامه داد: سال گذشته در جام جهانی مقابل برزیل مسابقه دادیم و این در شرایطی بود که حتی یک توپ هم نتوانستیم به میانه زمین ببریم. بازی‌های تدارکاتی با چنین تیم‌های بزرگی تاثیر بسیاری در تقویت تیم بانوان ما دارد. با وجود اینکه بازی‌های زیادی با روس‌ها داشته‌ایم اما به نظرم بازی با این تیم هم بهتر ازبازی با تیم دسته اول است.

توسلی در ادامه خاطرنشان کرد: از سال ۸۲ عضو تیم ملی هستم. در تمام این سال‌ها درخواست مربی تخصصی گلری را داشته‌ام اما کسی توجهی به درخواستم نکرده است. دروازه‌بانی یک پست تخصصی است و به یک مربی در این پست نیاز دارم اما در این سال‌ها مربی نداشته‌ام، البته مربی برایم در نظر گرفته‌اند اما هنوز حضورش میسر نشده است.

هشتمین دروازه‌بان برتر جهان در پایان گفت: امیدوارم مدیریت جدید فدراسیون نگاه ویژه‌ای به بانوان داشته باشد و از فوتبال و فوتسال بانوان هم حمایت بیشتری صورت بگیرد، چرا که این تیم نشان داده توانایی و پتانسیل بالایی دارد.

منبع:تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.