کد خبر : 66113
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 9:38
-

خبیری:باید شرایط برای ادامه فعالیت در ساوه مهیا باشد/قرار بود تیم را جمع کنند/این موفقیت را به رضا عقابی تقدیم می کنم

خبیری:باید شرایط برای ادامه فعالیت در ساوه مهیا باشد/قرار بود تیم را جمع کنند/این موفقیت را به رضا عقابی تقدیم می کنم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محسن خبیری سرمربی شهرداری ساوه در مورد شرایط این تیم در فصل گذشته لیگ دسته اول و صعود به لیگ برتر گفت:ما روزهای اول که کار را شروع کردیم تیم با مشکلاتی روبرو شد و بعدا گفتند تیم را جمع کنید و شهرداری مخالف تیمداری است تا اینکه آقای سعیدی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محسن خبیری سرمربی شهرداری ساوه در مورد شرایط این تیم در فصل گذشته لیگ دسته اول و صعود به لیگ برتر گفت:ما روزهای اول که کار را شروع کردیم تیم با مشکلاتی روبرو شد و بعدا گفتند تیم را جمع کنید و شهرداری مخالف تیمداری است تا اینکه آقای سعیدی که بعنوان مدیریت جدید کارشان را شروع کردند و با آمدن مهندس احمدی تلاش کردندتا تیم شکل بگیرد و مجددا تمرینات را از سر گرفتیم. با توجه به تجربه ای که در لیگ یک داشتم می دانستم باید کاملا تیم را آماده کنیم حتی در مسابقات دوستانه فشار و نقد زیادی بر روی کارمان بود ولی تلاش کردیم تا مزد مردم ساوه را بگیریم و خوشحالم که زحماتمان نتیجه داد و تیم به لیگ برتر صعود کرد. ساوه برند فوتسال آسیاست و انشالله دوباره با یک برنامه ریزی مناسب بتواند در لیگ برتر عرض اندام نماید.بازیکنان ما نشان دادند مرد روزهای سخت هستند دست یکایک بازیکنان تیم را می بوسم و خدا قوت میگویم.
خبیری در خصوص ادامه فعالیت در شهرداری ساوه افزود:در این هفته جلسه ای داریم که بایدشرایط را بررسی کنیم. اولویتم ماندن در ساوه است ولی باید شرایط برای ادامه فعالیت مهیا باشد.
سرمربی شهرداری ساوه ادامه داد: از رسانه پایگاه خبری فوتسال هم بخاطر پوشش خبری مسابقات و خدمتی که به فوتسال ایران ارائه می کنند کمال تشکر را دارم. در آخر هم از تمامی کادرفنی تیم آقایان اکبر گنج خانی،محمد جوکار، دکتر امانی، علی گودرزی، نادر محمدی، مجموعه مدیریت باشگاه جناب آقای سعیدی که همیشه حامی ما بوده اند، آقای رضا قنادی که از اول کنار ما بود و برای شهرش خیلی زحمت کشید، از همه هوادارانی که این تیم را تنها نگذاشتند و تشویق کردند و رکورد نباختن در لیگ یک را مدیون این هواداران پرشور هستیم قدردانی می کنم. از هیئت فوتبال ساوه ممنونم و این موفقیت را تقدیم می کنم به آقای رضا عقابی که از دلسوزان و مربیان خوب و کارآمد ساوه هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.