کد خبر : 66119
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 9:49
-

ناظم الشریعه:دنبال اول شدن در گروه هستیم اما دومی برای ما بهتر است/اسپانیا از برزیل هم قوی تر است/آذربایجان نقطه تاریک گروه ماست

ناظم الشریعه:دنبال اول شدن در گروه هستیم اما دومی برای ما بهتر است/اسپانیا از برزیل هم قوی تر است/آذربایجان نقطه تاریک گروه ماست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی از شرایط اردوی کرج راضی است و آرامش حاکم در آن را می پسندد. با ناظم الشریعه در مورد شرایط کنونی تیم ملی و گروهبندی جام جهانی گپ زدیم: شرایط اردوی کرج چطور است؟ الان آرامش خوبی در این جا حاکم است و وضعیت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی از شرایط اردوی کرج راضی است و آرامش حاکم در آن را می پسندد. با ناظم الشریعه در مورد شرایط کنونی تیم ملی و گروهبندی جام جهانی گپ زدیم:

شرایط اردوی کرج چطور است؟

الان آرامش خوبی در این جا حاکم است و وضعیت هتل، تغذیه و تمرینات مناسب است. بازیکنان در شرایط خوبی قرار دارند و امیدوارم ماحصل این اردو برای ما با یک بازی تدارکاتی همراه باشد.

برنامه های تیم ملی به چه ترتیب است؟

تا جمعه در کرج هستیم و از شنبه تا پنجشنبه آینده در تهران اردو داریم ودوست داریم در پایان آن بتوانیم یک بازی هم داشته باشیم.

در مورد گروهبندی ایران صحبت کنیم.حریفان تیم ملی را چطور می بینید؟

ما یک جلسه فنی برگزار کردیم و به آنالیز حریفان پرداختیم. در مورد اسپانیا و قدرت این تیم بحثی نیست.آنها یک سرو گردن بالاتر از همه تیم ها هستند.به نظرم برزیل ضعفهایش بیشتر از اسپانیاست و چون قشنگ بازی می کند همه می گویند برزیل بهتر است اما اسپانیا منطقی تر بازی می کند و ضعف هایش کمتر است و فکر می کنم از برزیل هم قوی تر باشد.

مراکش چطور؟

ما دوره قبل هم با این تیم همگروه بودیم و با نتیحه نزدیک ۲ بر یک آنها را شکست دادیم. آنها قهرمان آفریقا هستند و مشخصات یک تیم آفریقایی یعنی قدرت بدنی و دوندگی را دارند. فکر نمی کنم بازی با این تیم آسان باشد و باید بیشتر آنها را آنالیز کنیم.

و آذربایجان؟

نقطه تاریک گروه ما این تیم است. آنها الان در رده دهم رنکینگ هستند و از تیم های استقلال یافته روسیه که تلفیقی از بازیکنان این کشور و چند بازیکن برزیلی در این تیم حضور دارد. آنها در جام ملتهای اروپا از گروهشان صعود کردند و به روسیه که نایب قهرمان شد باختند و حذف شدند .بازی آخر ما با این تیم است و فکر می کنم یکی از بازی های دشوار و البته حساس ما باشد.

برای مرحله بعد برنامه ریزی کردید؟اینطور که پیداست با تیم دوم گروه شدن مسیر صعود ما به نیمه نهایی هموارتر است؟

اگر تیم دوم گروه شویم به برزیل، ایتالیا و کلمبیای میزبان نمی خوریم و شاید حریف ما تیمی مثل تایلند باشد. برای ما ایده آل دوم شدن است اما این تفکر را نداریم و می خواهیم تیم اول گره شویم.اگر به عنوان تیم اول صعود کنیم پرستیژ خاص خودش را دارد و همه با ترس و واهمه مقابل ما به میدان می آیند.البته باید تلاش کنیم که تیم سوم نشویم چون در مرحله یک هشتم نهایی به برزیل خواهیم خورد و کار بسیار دشواری داریم.

حریفان تدراکاتی متناسب با همگروه های ایران در نظر گرفته اید؟

ما بازی با کرواسی را برای شباهت به آذربایجان  در نظر داریم.در حال پیگیری یک اردو در ایتالیا هستیم تا با تیم ملی این کشور یا تیمهای باشگاهی آنها بازی کنیم تا شبیه سازی با اسپانیا باشد اما برای مراکش نمی توانیم حریفی پیدا کنیم چون تیم آفریقایی پیدا نمی شود.از سویی من سه تاریخ را برای بازی های تدارکاتی اعلام کرده ام که در این تاریخ ها می توانیم بازی کنیم.

در مورد لیگ تاریخ ۶ مرداد مورد قبول شما هست؟

من دوست داشت بازی ها زودتر شروع شود اما هیات رئیسه تصمیم گرفت که ۶ مرداد باشد و دیگر چاره ای نیست.همین چند هفته بازی هم برای بازیکنان غنیمت است.

اگر شرایط مطلوب باشد با این قرعه کشی می توانیم به جمع ۴ تیم برتر دنیا برویم؟

ما تمام تلاشمان را می کنیم.برای جام ملتهای آسیا با تیم های اروپایی بازی کردیم و شرایط بدنی بازیکنان عالی بود.برای جام جهانی هم باید بازی های تدارکاتی در سطح جام جهانی داشته باشیم تا همه چیز خوب پیش برود.

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.