کد خبر : 66197
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 خرداد 1395 - 19:35
-

تقی‌پور: آذربایجان یکی از مهدهای فوتسال ایران و جهان است

تقی‌پور: آذربایجان یکی از مهدهای فوتسال ایران و جهان است
اردوی استعدادیابی ملی فوتسال در رده های سنی جوانان و امید از امروز در تبریز آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، اسماعیل تقی‌پور، مسئول استعدادیابی فوتسال شمالغرب کشور گفت امروز و فردا به منظور برگزاری اردوی استعدادیابی تیم های ملی فوتسال در رده های سنی جوانان و امید میزبان محمد ناظم‌الشریعه، سرمربی تیم‌ملی فوتسال کشور است.
تقی‌پور با تمجید از توجه ناظم‌الشریعه به تیم‌های پایه اظهار کرد: با توجه به استعدادیابی چند مرحله‌ای انجام شده در استان‎های آذربایجان‌شرقی، اردبیل و زنجان در یک سال گذشته با قاطعیت اعلام می‌کنم که آذربایجان یکی از مهدهای فوتسال ایران و حتی جهان است که همین امر باعث شد تا سرمربی تیم‌های ملی فوتسال را برای مشاهده استعداد ناب و پتانسل بالای جوانان این منطقه به تبریز بیایند.
مسئول استعدادیابی شمالغرب افزود: فرمت استعدادیابی کمیته فوتسال علی رغم اینکه هیچ ضعف و تهدیدی برای فوتسال کشور ندارد، بلکه قوت و فرصتی برای رشد آن به حساب می‌آید که در زمان استراحت و فراغت مربیان صورت می‌گیرد.
سرمربی سابق تیم‌های مس سونگون و شهرداری در ادامه گفت: به همه فوتسالیست‌های شمال‎غرب کشور اعم از بازیکنان باشگاهی و غیر باشگاهی توصیه می‌کنم که در این استعدادیابی شرکت کنند و پتانسل و توانایی‌های خودشان را به نمایش بگذارند چراکه درب‌های تیم‌های ملی به روی همه آنها باز است و بسیاری از بزرگان فوتسال کشور از دل همین استعدادیابی‌ها به جایگاه امروزشان رسیده‌اند.
استعدادیابی تیم‌های ملی فوتسال در رده های سنی جوانان و امید امروز (پنجشنبه) از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۰:۳۰ ، و فردا (جمعه) از ساعت ۹ الی ۱۲:۳۰ با حضور سرمربی تیم‌های ملی فوتسال و مسئول استعدادیابی فوتسال شمالغرب کشور در سالن پورشریفی تبریز برگزار خواهد شد و شرکت عموم فوتسالیست‌های رده‌های سنی جوانان و امید نیز آزاد است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.