کد خبر : 66225
تاریخ انتشار : شنبه 8 خرداد 1395 - 9:31
-

قهرمانی زودهنگام بانوان دزفولی در مسابقات فوتسال لیگ دسته یک

قهرمانی زودهنگام بانوان دزفولی در مسابقات فوتسال لیگ دسته یک

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال بانوان شهرداری دزفول یک هفته پیش از اتمام مسابقات قهرمان لیگ دسته یک کشور شد. در مسابقه ظهر پنجشنبه که بین تیم های شهرداری دزفول و شقایق سرخ مبارکه انجام شد تیم شهرداری دزفول با ۶ گل در مقابل ۴ گل تیم حریف پیروز میدان شد و توانست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال بانوان شهرداری دزفول یک هفته پیش از اتمام مسابقات قهرمان لیگ دسته یک کشور شد.
در مسابقه ظهر پنجشنبه که بین تیم های شهرداری دزفول و شقایق سرخ مبارکه انجام شد تیم شهرداری دزفول با ۶ گل در مقابل ۴ گل تیم حریف پیروز میدان شد و توانست یک هفته پیش از اتمام مسابقات، قهرمان لیگ دسته یک کشور شود.
در این مسابقه که با بازی نسیم شریفی،فاطمه حبیبیان شجاعی، زهرا سعدی، کافیه هزاریان،فاطمه اندت،زاهرا تامرادی منگنان،مرضیه بهداروند،زهرا بختیاری،سمیه عیدیان،شیدا آرپناهی زاده،زینب جمالزادگان،محبوبه آل حمدان ،فاطمه قاسمی و بلقیس اسحق نیموری برای تیم دزفول همراه بود ۲ گل توسط کافیه هزایان،۲ گل توسط فاطمه شجاعی ،یک گل توسط فاطمه بهداروند و یک گل نیز از سوی فاطمه قاسمی به ثمر رسید.تیم شهرداری دزفول با کسب ۱۶ امتیاز در ۶ بازی دور یک هشتم موفق به کسب عنوان قهرمانی مسابقات شد.
سرمربی تیم فوتسال بانوان دزفول در این مسابقات را عزیزه کریمی و مربیگری این تیم را نیز محبوبه قبله زاده بر عهده داشتند ضمن اینکه خانم محمدی سرپرستی تیم فوتسال بانوان شهرداری دزفول را عهده دار بود.
بازی آخر تیم فوتسال بانوان دزفول هفته آینده با تیم فسا برگزار خواهد شد که تاثیری در قهرمانی تیم دزفول نخواهد داشت.
تیم فوتسال بانوان شهرداری دزفول از ۲ سال پیش زیر نظر شهرداری دزفول تشکیل شده و از لیگ دسته ۳ کار خود را آغاز کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.