کد خبر : 66243
تاریخ انتشار : شنبه 8 خرداد 1395 - 9:40
-

مذاکره جدی برای انتقال تیم محبوب قرچک/ انتقال منصوری به پتروشیمی آبادان

مذاکره جدی برای انتقال تیم محبوب قرچک/ انتقال منصوری به پتروشیمی آبادان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در شرایطی که ششم مرداد ماه به عنوان زمان شروع فصل جدید لیگ برتر مشخص شده هنوز تعداد زیادی از تیم ها فعالیت خود را شروع نکرده اند و حتی وضعیت تیمداری یا عدم تیمداری آنها هم مشخص نیست. منصوری قرچک که از تیم های محبوب و پر تماشاگر لیگ

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در شرایطی که ششم مرداد ماه به عنوان زمان شروع فصل جدید لیگ برتر مشخص شده هنوز تعداد زیادی از تیم ها فعالیت خود را شروع نکرده اند و حتی وضعیت تیمداری یا عدم تیمداری آنها هم مشخص نیست. منصوری قرچک که از تیم های محبوب و پر تماشاگر لیگ برتر است، در سالهای اخیر در اکثر اوقات در زمره مدعیان بوده اما ادعای مسئولین این باشگاه دست و پنجه نرم کردن با مشکلات مالی و شرایط سخت تیمداری بوده است.این تیم که بخشی از سهام آن متعلق به شهرداری قرچک است در فصل گذشته هم با مشکل مالی روبرو بود تا زمزمه های واگذاری آن برای فصل جدید بیش از پیش قوت بگیرد.

مذاکره با هدایتی برای اسپانسری

یکی از گزینه های واگذاری منصوری قرچک حسین هدایتی مالک متمول باشگاه استیل آذین بود که پیش از این تیمی را به همین نام در لیگ دسته اول فوتسال داشت. از جزئیات جلسه مدیران منصوری با هدایتی چیزی به بیرون درز نکرده اما آنطور که مشخص است در صورت توافق قرار نیست امتیاز بطور کامل به هدایتی واگذار شود و او به عنوان بخشی از اسپانسری به تیم محبوب قرچک کمک خواهد کرد. اکبر تقوی سرپرست تیم منصوری در مورد مذاکره با هدایتی به خبرورزشی می گوید: صحبت هایی با ایشان داشتیم اما خیلی جدی نیست و فعلا نمی توان روی این مذاکره به عنوان یک گزینه قطعی حساب کرد.

انتقال امتیاز به آبادان

با صعود تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به لیگ برتر فوتبال،شور و حال خاصی در بین مردم این خطه بوجود آمده و در فصل جدید فوتبال باید شاهد هنرنمایی برزیلی های فوتبال ایران باشیم. شاید این بهترین فرصت برای انتقال امتیاز یک تیم فوتسال به این شهر باشد. عیسی زاده مالک باشگاه پتروشیمی ماهشهر که سابقه حضور در لیگ برتر و دسته اول را هم دارد گزینه ای جدی برای خرید امتیاز تیم منصوری است. شنیده می شود که چندین جلسه بین عیسی زاده با مدیران منصوری برگزار شده و طرفین به توافقاتی هم دست یافته اند به خصوص که تقوی مذاکره با عیسی زاده را تکذیب نمی کند و حتی آن را جدی تری از مذاکره با هدایتی می داند. بر طبق شنیده ها قرار است عیسی زاده امتیاز تیم منصوری را خریده و با نام پتروشیمی آبادان در لیگ برتر شرکت کند تا از وجهه فوتبالدوستی آبادانی ها هم استفاده کرده و بازی های این تیم را در سالنی مملو از تماشاگر برگزار کند. البته در سالهای گذذشته تیم های تحت مدیریت او با مشکلات مالی مواجه بوده اند و معلوم نیست اگر تیم به آبادان منتقل شود عمر حضورش در لیگ برتر یک فصل خواهد بود یا اینکه این بار از پتانسیل این شهر استفاده شده و منابع مالی به تیم تزریق می شوند.

تصمیم گیری در جلسه هیات مدیره

اکبر تقوی در مورد وضعیت قطعی تیم منصوری گفت: قرار است ظرف چند روز آینده جلسه هیات مدیره باشگاه برگزار شده و در مورد وضعیت تیمداری تصمیم گیری شود. ما تمایل زیادی به تیمداری داریم اما مشکلات مالی زیاد است و آقای منصوری هم از این مشکلات حسته شده اند.۴۹ درصد سهام باشگاه متعلق به شهرداری است اما فصل گذشته تنها ۱۰ درصد از تعهدات خود را انجام دادند و این قضیه به تیمداری ما ضربه زد. از طرفی با هر اسپانسری مذاکره می کنیم می گوید حاصل کار چیست و چه سودی دارد و ما جوابی نداریم که بدهیم. واقعیت این است که تیمداری در فوتسال هیچ عایدی ندارد و فقط باید از جیب هزینه کرد.

منبع:خبرورزشی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بي نام شنبه , ۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۴

بفروش برادر بفروش شما و کیتی شورشو در اوردین هر ساله اهالی فوتسالو میترسونی تیم نمیدم نمیدم میکنید.شهرداری بیکاره خرج کنه هزینه بده که بره تو جیب تقوی