کد خبر : 66220
تاریخ انتشار : شنبه 8 خرداد 1395 - 1:46
-

پالما فاتح نبرد با مادریدی‌ها

پالما فاتح نبرد با مادریدی‌ها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال پالما دیدار نخست نیمه‌نهایی لالیگا را با برتری پشت سر گذاشت. دقایقی پیش و در نخستین دیدار از مرحله نیمه‌نهایی لالیگا اسپانیا، تیم فوتسال پالما موفق شد حریف قدرتمند خود، اینترموویستار را ۳ بر ۲ شکست دهد. در این دیدار که به میزبانی اینترموویستار و در سالن خورخه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال پالما دیدار نخست نیمه‌نهایی لالیگا را با برتری پشت سر گذاشت. دقایقی پیش و در نخستین دیدار از مرحله نیمه‌نهایی لالیگا اسپانیا، تیم فوتسال پالما موفق شد حریف قدرتمند خود، اینترموویستار را ۳ بر ۲ شکست دهد. در این دیدار که به میزبانی اینترموویستار و در سالن خورخه گارباخوسا شهر الکالا د هنارس برگزار شد، ریویلوس و بورخا برای میزبان گل‌زنی کردند. گل‌های پالما نیز توسط خوآ باتیستا، تافی و پارادیناسکی به ثمر رسید.

با توجه به میزبانی پالما در بازی‌ها دوم و احتمالا سوم، شانس صعود این تیم بالاتر است. پالما در کوپا دل‌ری نیز موفق به حدف اینترموویستار در مرحله یک‌چهارم نهایی شده بود. این پنجمین دیدار دو تیم در این فصل از مسابقات اسپانیا بود. در چهار دیدار قبلی یک برد برای پالما و ۳ پیروزی برای اینترموویستار ثبت شده بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.