کد خبر : 66445
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1395 - 13:50
-

ناظم الشریعه: رفتن بازیکنان به جام رمضان امارات ربطی به من ندارد

ناظم الشریعه: رفتن بازیکنان به جام رمضان امارات ربطی به من ندارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد ناظم‌الشریعه در مورد آخرین شرایط تیم ملی فوتسال اظهار داشت: شرایط‌‌مان بد نیست اما بازیکنانی مانند کشاورز، سنگ‌سفیدی و اسماعیل‌پور مصدوم هستند، ضمن اینکه محمد طاهری هم از عراق برگشته. در این بین ۲ بازیکن امید هم به تمرینات اضافه شدند. وی در خصوص دیدارهای دوستانه تیم ملی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد ناظم‌الشریعه در مورد آخرین شرایط تیم ملی فوتسال اظهار داشت: شرایط‌‌مان بد نیست اما بازیکنانی مانند کشاورز، سنگ‌سفیدی و اسماعیل‌پور مصدوم هستند، ضمن اینکه محمد طاهری هم از عراق برگشته. در این بین ۲ بازیکن امید هم به تمرینات اضافه شدند.

وی در خصوص دیدارهای دوستانه تیم ملی فوتسال هم خاطرنشان کرد: فعلا که خبری نیست و فقط فردا قرار شده با تیم منتخب کارگری بازی کنیم. بعید می‌دانم دیدار دوستانه با ایتالیا هم برگزار شود. خیلی دنبال این هستیم که بتوانیم تا قبل از جام جهانی دیدارهای دوستانه خوبی برگزار کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در مورد زمان آغاز لیگ برتر فوتسال هم خاطرنشان کرد: از سال گذشته گفتم لیگ در خرداد، تیر و مرداد برگزار شود. وقتی لیگ نباشد بازیکن تیم ملی نمی‌تواند آماده باشد.

ناظم‌الشریعه درباره اینکه خیلی‌ها نسبت به عدم برگزاری تمرینات تیم ملی در ماه رمضان و رفتن بازیکنان تیم ملی به جام رمضان دبی اعتراض دارند و این مسئله را به او نسبت می‌دهند، گفت: بالاخره هرکسی نظرش را می‌گوید اما رفتن بازیکنان به جام رمضان دبی ربطی به من ندارد.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر بازیکنان تیم ملی در جام رمضان مصدوم شوند آیا او پاسخگو خواهد بود، عنوان کرد: من چرا باید پاسخگو باشم؟ مگر من بازیکنان را زور کردم که به جام رمضان بروند؟ وقتی بازیکن خودش می‌خواهد برود من چه کار کنم.

سرمربی تیم ملی فوتسال اظهار داشت: از چند وقت پیش به مسئولان گفتم برای ماه رمضان در خارج از کشور اردو بگذارند تا این اتفاقات رخ ندهد. نمی‌شود در ماه رمضان در تهران اردو بگذاریم و صبح و عصر تمرین کنیم، بالاخره بازیکنان روزه می‌گیرند. حالا اگر برای اردو در ماه رمضان به خارج می‌رفتیم بازیکنی جرات داشت بگوید می‌خواهد به دبی برود؟ در ضمن تمام بازیکنان ایران در ماه رمضان در جام‌های مختلف شرکت می‌کنند تا پول بگیرند، فرقی هم ندارد این مسابقات در عربستان و امارات باشد یا قرچک!

ناظم الشریعه ادامه داد: بازیکن به من می‌گوید تا ۱۰۰ میلیون پول می‌گیرد در جام رمضان بعد من چطور جلوی او را بگیرم؟ رفتن بازیکنان به جام رمضان ربطی به تیم ملی ندارد و به باشگاه‌ها مربوط است.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود شخصی که واسطه حضور بازیکنان در جام رمضان امارات است دوست صمیمی سرمربی تیم ملی است، گفت: این شخص فقط دوست من نیست، دوست شمسایی و دوست بقیه فوتسالیست‌‌ها هم هست. سال‌های گذشته هم بازیکنان به واسطه این آقا به دبی رفتند. پس اینطور نیست که این شخص فقط رفیق من باشد.
منبع: میزان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱

خب پس لطف کن تو ماه مبارک رمضان تمرینات تیم ملی را ادامه بده

نام ... سه شنبه , ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲

این آقایی که فرمودید متولد شهر شیراز است

نام ... سه شنبه , ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸

بابابگذارید بروند بیچاره ها یک پولی بگیرند آخه باشگاه ها که پول نمیدهند، تیم ملی هم که پاداشی که قول داده بود نداده، پس این بازیکنا آز کجا هزینه هاشون راجبران کنند یک کم انصاف داشته باشید اینها که اعتراض میکنند حتما ناراحتند که چرا دست خودشان توی کار نیست.

نام ... سه شنبه , ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳

خسوس بهت ۱دونه هم رای نداد میدونی چرا چون در سطح لیگ ۲ ام نیستی

نام ... سه شنبه , ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵

برش نداری بابا چرا خودتو توجیح میکنی بگو کسی حرف منو گوش نمیده منم حرفی نمیزنم که تیم ملی رو از دست ندم.

مطلع سه شنبه , ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۱

دوستان گذشت زمان آقای شمس و جوراندی و صانعی که بازیکن جرات نمیکرداز ترس خط خوردن خلاف منافع تیم ملی حرکتی بکنه الان بازیکنا برا تیم و اردوها تصمیم میگیرن
الانم کاملا مشخصه کدوم بازیکنا میخوان برن دوبی
بعد سر مربی محترم جرات نمیکنه اردو بزاره جناب ناظم لازم به یادآوریه زمان مربیانی که بالا نام بردم اردوی تیم ملی در ماه رمضون هم برگزار میشد همه هم روزه میگرفتن هیچ مشکلی هم پیش نمیومد فقط مسئله اینه اون دوستی که شما میگی با همه رفیقه با شما شریکه

نام ... پنجشنبه , ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵

اقای ناظم الشریعه لطفا از این مصاحبه های خنده دار نکنین همه بازیکنانی که به جام رمضان دبی خواهند رفت از طریق شما بوسیله دلال و دوست چندین ساله شما در دبی (سیامک آذری ) صورت گرفته نکنین از این مصاحبه ها …