کد خبر : 66530
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 خرداد 1395 - 14:40
-

فرصت استثنایی که کمیته فوتسال از تیم ملی گرفت!/۴ بازی با برزیل با هزینه کم

فرصت استثنایی که کمیته فوتسال از تیم ملی گرفت!/۴ بازی با برزیل با هزینه کم
در حالی که تیم ملی فوتسال برزیلی برای برگزاری چهار دیدار دوستانه مقابل ایران اعلام آمادگی کرده بود اما کمیته فوتسال این فرصت استثنایی را از دست داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال ایران خود را برای حضور در رقابت‌های جام جهانی کلمبیا آماده می‌کند و در این راستا به دنبال برگزاری بازی‌های دوستانه مقابل حریفان گوناگون است اما تاکنون فقط دو دیدار قطعی شده که قرار است شاگردان ناظم الشریعه در تورنمنت قطر حاضر شوند و همچنین با تیم ملی ازبکستان رقابت کنند.

در یک ماه اخیر خبر از بازی دوستانه مقابل برزیل هم مطرح شده بود اما مسئولان دو کشور برای برگزاری این دیدار به توافق نرسیدند و در و اقع برزیلی‌ها حاضر نشدند تا در ایران حاضر شوند چرا که آن‌ها مدعی بودند هم فرصت کافی و هم بودجه لازم را در این باره ندارند اما برزیلی‌ها یک فرصت استثنایی را پیش روی ایران گذاشتند و آن اینکه تیم ملی ایران با سفر به برزیل چهار دیدار دوستانه مقابل این تیم برگزار کند. برزیلی‌ها در این پیشنهاد خود اعلام کردند که تنها بلیت سفر را ایران تهیه کند و سایر مسائل بر عهده آن‌ها خواهد بود اما گویا کمیته فوتسال با این موضوع مخالفت کرده است و این فرصت استثنایی را از تیم ملی ایران گرفت!

منبع:فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.