کد خبر : 66556
تاریخ انتشار : جمعه 14 خرداد 1395 - 11:42
-

گیتی‌پسند به پول گلریزان مرحوم شکرانه هم رحم نکرد!

گیتی‌پسند به پول گلریزان مرحوم شکرانه هم رحم نکرد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، گزارش برنامه ۹۰ از روند بیماری مرتضی شکرانه داور نجف آبادی فوتسال ایران آنقدر تلخ و ناراحت کننده بود که دل هر بیننده ای را به درد آورد و واکنش فرزندان این مرحوم در قبال صحبت های پدرشان تبدیل به یکی از سوژه‌های تلخ ورزش ایران در تابستان ۹۳

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، گزارش برنامه ۹۰ از روند بیماری مرتضی شکرانه داور نجف آبادی فوتسال ایران آنقدر تلخ و ناراحت کننده بود که دل هر بیننده ای را به درد آورد و واکنش فرزندان این مرحوم در قبال صحبت های پدرشان تبدیل به یکی از سوژه‌های تلخ ورزش ایران در تابستان ۹۳ شد. اما مرحوم شکرانه در شرایطی در اوایل شهریورماه ۹۳ دار فانی را وداع گفت که چند روز قبل از آن باشگاه گیتی پسند به واسطه حضور در لیگ برتر فوتسال و برای احترام و کمک به این داور برجسته فوتسال ایران با کمک اداره ورزش و جوان و هیئت فوتبال شهرستان نجف آباد امکان برگزاری یک بازی دوستانه با تیم منتخب نجف آباد را فراهم کرد تا در این بازی که به نوعی مراسم گلریزان مرحوم شکرانه بود از او با پرداخت مبلغی هرچند ناچیز تقدیر به عمل آید.
اما ماجرا از جایی تاسف برانگیز می‌شود که بنا بر گفته قربانی دبیر هیئت فوتبال شهرستان نجف‌آباد در پایان مراسم مبلغ ۱۲ میلیون تومان در قالب ۲ فقره چک از جانب سرپرست وقت تیم فوتسال گیتی پسند به خانواده مرحوم شکرانه داده می شود که قرار بوده تا پایان تابستان ۹۳ نقد شود. اما از آن تاریخ تا به امروز که مدت زمانی در حدود ۲ سال گذشته پیگیری‌های خانواده مرحوم شکرانه و مسئولان فوتبال شهرستان نجف‌آباد که همگی هم افراد آبرومند و ماخوذ به حیایی هستند جواب مثبت نداده است و باشگاه گیتی پسند خیلی راحت و بی درددسر از کنار این موضوع گذشته است.
به هر حال گیتی‌پسندی‌ها که با استعفای علی طاهری مدیر باشگاه موافقت کردند و قصد تیمداری در لیگ برتر فوتسال را دارند ابتدا بهتر است که به فکر شرایط زندگی بچه های یتیم مرحوم شکرانه و قول هایی که داده اند باشند و بعد اگر فرصتی باقی ماند به فکر انجام هزینه‌های آنچنانی و تیمداری در ورزش باشند.

منبع: ایمنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸

پاسبانی و طاهری عجب ادمای. ……….. هستن خدایی.

نام ... جمعه , ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰

اینا که به اینا رحم نکردن به بازیکنا یا بدهکارا رحم میکنن باز آقای جنتی خدا پیغمبر و میشناسه امیدواریم سال خوبی باشه واسه اصفهان و بازیکنا.

اسلامی جمعه , ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱

الهی بمیرم مگه میشه

نام ... جمعه , ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷

مشت نمونه خروار است!