کد خبر : 66588
تاریخ انتشار : شنبه 15 خرداد 1395 - 12:50
دسته‌بندی نشده
-

ناظم الشریعه:با ۷ بازیکن مقابل کارگران بازی کردیم/این بازی برای ما رسمیت نداشت

ناظم الشریعه:با ۷ بازیکن مقابل کارگران بازی کردیم/این بازی برای ما رسمیت نداشت
سرمربی تیم ملی فوتسال با برشمردن دلایل باخت تیمش به تیم کارگران در روز آخر اردوی تدارکاتی، گفت: با هفت بازیکن مقابل تیم کارگران بازی کردیم و به هیچ عنوان نتیجه برایمان اهمیت نداشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم الشریعه درباره اتمام اردوهای آماده سازی تیم ملی فوتسال، گفت: ما دو، سه مرحله اردوی آماده سازی داشتیم و هفته گذشته این اردوها تمام شد. در صورتی که در ماه رمضان بتوانیم برای تیم ملی یک سفر خارجی فراهم کنیم، اردوها را در این ماه از سر می‌گیریم وگرنه کارمان به بعد از این ماه موکول خواهد شد.

وی افزود: اواخر مردادماه هم به تورنمنت تایلند خواهیم رفت و در بازگشت در شهر مشهد به مصاف ازبکستان می‌رویم. سپس به تهران بر می‌گردیم و بعد از چند روز عازم کلمبیا خواهیم شد.

سرمربی تیم ملی فوتسال تاکید کرد: برگزاری اردوهای مستمر نیاز اصلی ماست و امیدوارم بتوانیم با فراهم شدن شرایط، با آمادگی کامل راهی کلمبیا شویم.

ناظم الشریعه در ادامه در خصوص باخت ۳ به ۶ تیم ملی فوتسال مقابل تیم کارگران در روز آخر اردو، گفت: اول از همه باید بگویم نتیجه در این مسابقات دوستانه هیچ اهمیتی ندارد. این مسابقات فرصتی است که من تمام بازیکنان تیم ملی را ببینم و وضعیت آنها را ارزیابی کنم.

وی درباره اینکه باخت تیم ملی به تیم کارگری بازتاب خوبی نداشته است، گفت: ما با هفت بازیکن مقابل کارگران بازی کردیم و از این هفت بازیکن، فقط دو نفر از تیمی بودند که قهرمان آسیا شدیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال خاطرنشان کرد: بعضی از بازیکنان تیم ملی مصدوم هستند. حسین طیبی، حمید احمدی، محمد کشاورز، علی اصغر حسن زاده، احمد اسماعیل پورو سایر بازیکنان همان موقع روی چمن مشغول تمرین کردن بودند و ما مقابل کارگران این فرصت را داشتیم که بازیکنان جوان دیگر را ارزیابی کنیم.

ناظم الشریعه ادامه داد: اگر بازیکنانم را در این مسابقات نبینم پس چه موقعی آنها را تست کنم؟ ضمن اینکه مقابل کارگران با نتیجه ۲ بر یک از حریف پیش بودیم و برای مرور برنامه‌های تاکتیکی بازی را پنج نفره (پاور پلی) کردیم.

وی یادآور شد: مهم نیست دیگران چه می‌گویند. بازی با تیم کارگران برای ما رسمیت نداشت. ما ۶، ۷ بازیکن داشتیم و چون این بازی از قبل هماهنگ شده بود، نمی‌توانستیم به احترام تیم مقابل آنرا لغو کنیم.

ناظم الشریعه درباره حضورش در جلسه کانون مربیان و انتخابش به عنوان مربی ویژه سال، گفت: این افتخار متعلق به کل فوتسال است که زحماتش را بازیکنان و سایر مربیان کشیده‌اند. این نشان می‌دهد که برای فوتسال ارزش قائل می‌شوند. ما خیلی وقت است دنبال این هستیم که همه رشد فوتسال را ببینند.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷

بس کن بابا هنوز نفهمیدی درحد تیم ملی نیستی …..؟؟؟همون استعدادیابی که یه کارا بیهوده و سطحیه و عوام فریبانه هست بدردت میخوره تو رو چه به تیم ملی

نام ... شنبه , ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸

بابا ولمون کن باز بهونه.

تيم ملي شنبه , ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۲

خداوکیلی دیگه بس کنید تا کی عوام فریبی،با ۴ تا بازیکن جوانان میشد این تیم رو برد.در این حد نیستی،تیم ملی شده موش ازمایشگاهی،هر کی میاد ی مدت همه رو میذاره سر کار و مارو چند سال از فوتسال عقب میندازه و میره خونش،به این اقا بگید رزومش چیه،اگه اقای،،،،نبود تیم شهرشونم بهش نمیدادند

نام ... یکشنبه , ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱:۲۴

تیم ملی کسی رو میخواد مثل کیروش جیگر داشته باشه که اگه کسی کلاس گذاشت بگه خوش اومدی همه دارن واسه شما کلاس میذارن از ترست چیزی نمیتونی بگی حق هم داری شما دنبال شهرتی دلت واسه تیم ملی کشور نسوخته تیم ملی فوتبال رو نگاه کن همه جونن و با انگیزه تیم ملی فوتسال همه پیرن و بی انگیزه واقعا تبریک میگم بهتون که فقط دنبال شهرتین البته هرچند تیم ملی فوتساله ما دسته بازیکناست نه شما یا علی هر حرف هارو قبل داره لایک کنه بعد از اینکه خوند.

Mehran یکشنبه , ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۷:۱۴

باز گیر دادین ب این بنده خدا.ی بازی دوستانه باخته فدای سرشون. بذارین بدون حاشیه کارشو انجام بده بعد اگه نتیجه نگرفت بکوبین

j یکشنبه , ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱

والا با این بودجه ای که تعیین میکنن اقا ناظم عالی هم کاری میکنن
دور نشستین توو شرایط نیستین نظرم میدین
اگه پشت این مربی خوبمون بودن ازشون حمایت میکردن اونوقت متوجه میشدین که کارشون درسته

نام ... یکشنبه , ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷

متاسفانه ایشون در برابر کمیته فوتسال هیچ اراده ای نداره
تیم ملی چوب این ضعف رو می خوره