کد خبر : 66605
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 خرداد 1395 - 11:07
-

خوراکچی:حضور مربیان ایرانی در کره جنوبی اتفاق مبارکی است/فوتسال برخلاف والیبال با مربی ایرانی نتیجه می گیرد/ راحت می توانیم مقام جهانی کسب کنیم

خوراکچی:حضور مربیان ایرانی در کره جنوبی اتفاق مبارکی است/فوتسال برخلاف والیبال با مربی ایرانی نتیجه می گیرد/ راحت می توانیم مقام جهانی کسب کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمود خوراکچی با اشاره به درخواست رییس فدراسیون کره جنوبی مبنی بر اینکه فدراسیون ایران مربیان خوب خود را برای هدایت تیم ملی این کشور معرفی کند، اظهار کرد:  این اتفاق مبارکی است که ای‌کاش زودتر رخ می‌داد زیرا مربیان ایرانی به لحاظ فنی بسیار خوب هستند و می‌توانند دانش

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمود خوراکچی با اشاره به درخواست رییس فدراسیون کره جنوبی مبنی بر اینکه فدراسیون ایران مربیان خوب خود را برای هدایت تیم ملی این کشور معرفی کند، اظهار کرد:  این اتفاق مبارکی است که ای‌کاش زودتر رخ می‌داد زیرا مربیان ایرانی به لحاظ فنی بسیار خوب هستند و می‌توانند دانش خود را به قاره آسیا انتقال دهند.
وی با اشاره به وضعیت فوتسال کره جنوبی، افزود: این کشور در سال‌های ابتدایی، سرمایه‌گذاری خوبی در فوتسال انجام داد، اما چند سالی دچار رکود شد. در فوتسال ایران با این رایزنی که با تاج انجام داده‌اند نوید روزهای خوبی هم برای مربیان و فوتسال ایران است و هم اثرات مثبتی بر فوتسال کره جنوبی خواهد داشت.
این کارشناس فوتسال بابیان اینکه انگیزه مربیان نیز بالاتر خواهد رفت، تصریح کرد: مربیان باانگیزه بیشتر به دانش روز فوتسال خواهند رسید و ثابت می‌کنند که در فوتسال ایران می‌توانیم مربی لژیونر تراز اولی همچون مربیان برزیلی و اسپانیایی به قاره‌های دیگر صادر کنیم.
وی بابیان اینکه وقتی تیم ملی فوتسال توانسته خودش را به عنوان تیمی درجه یک معرفی کند، ادامه داد: تیم ملی با مربی ایرانی قهرمان بلامنازع آسیا می‌شود و در مسابقات “گرند پریکس” در برزیل به مقام نایب‌قهرمانی می‌رسد. ایران، برزیل را آن‌گونه تحت فشار قرار می‌دهد و همچنین بازیکنانی دارد که به خوبی با استانداردهای کار فوتسال آشنایی دارند که  البته این آموزش‌ها را در باشگاه‌هایشان و توسط مربی‌شان دیده‌اند بدون شک نشان دهنده سطح بالای مربیان ایرانی است.
خوراکچی بابیان اینکه والیبال با مربی خارجی این‌گونه می‌درخشد، اما فوتسال با مربی ایرانی به این جایگاه خوب دست یافته است، اضافه کرد: حالا که فوتسال به این مرحله رسیده امیدوارم مسئولان  باور کنند که فوتسال ایران در دنیا بی‌نظیر است و لازم است که توجه خاصی به این رشته شود.
این مربی فوتسال با اشاره به لیگ برتر و وقفه طولانی مدتی که بین پایان لیگ سال گذشته با شروع لیگ امسال است، خاطرنشان کرد: این زمان طولانی، کار را برای مربیان به ویژه برای مربی تیم ملی سخت می‌کند تا بتوانند بازیکنان را به آن آمادگی مدنظر برسانند که این وضعیت به شخصیت فوتسال لطمه خواهد زد.
خوراکچی ادامه داد: کمتر از ۴ ماه دیگر رویدادی جهانی را در پیش خواهیم داشت. باید همه دست به دست هم بدهیم تا مانند والیبال، فوتسال نیز بدرخشد که البته اعتقاد دارم در رشته‌های گروهی، فوتسال راحت‌تر می‌تواند مقام جهانی کسب کند.

منبع:ایسنا

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸

به به !
اولین نفر برای حضور در کره جنوبی اعلام آمادگی کردخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

مطلع یکشنبه , ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱

بعد از شکست پروژه گیتی پسند – ساوه – تبریز و …. چشممون به جمال کره جنوبی روشن
چه بد شد فکر میکنید سال دیگه اونارو هم باید در لیگ دسته یک جستجو کرد

ساوه یکشنبه , ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸

محمود خوراکچى بابا شد یک روز مصاحبه نکنى؟؟!! بس کن دیگه کره جنوبی رو هم میخواى ببرى لیگ دو ؟؟؟!! تو همون لیگ یک کار کن که تیم رو نابود نکنى

نام ... یکشنبه , ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷

واااااای نکنه میخوای همونایی که قبل بازی تو سالن میثاق صدات میزنن محمود خان خوراکچی هم ببری با خودت