کد خبر : 66796
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1395 - 17:14
-

خوراکچی:به نیمه بالای جدول فکر می کنیم/می خواهم دینم را به مردم ساوه ادا کنم

خوراکچی:به نیمه بالای جدول فکر می کنیم/می خواهم دینم را به مردم ساوه ادا کنم

محمود خوراکچی سرمربی جدید شهرداری ساوه در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد انتخابش به عنوان سرمربی این تیم گفت:پس از مذاکراتی که با مدیران شهرداری ساوه داشتم برای فصل جدید به توافق رسیدیم.ساوه در کنفدراسیون فوتبال آسیا نامش به عنوان یک برند فوتسال حک شده است و من آمده ام تا دینم

محمود خوراکچی سرمربی جدید شهرداری ساوه در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد انتخابش به عنوان سرمربی این تیم گفت:پس از مذاکراتی که با مدیران شهرداری ساوه داشتم برای فصل جدید به توافق رسیدیم.ساوه در کنفدراسیون فوتبال آسیا نامش به عنوان یک برند فوتسال حک شده است و من آمده ام تا دینم را به مردم این شهر و فوتسال این شهر ادا کنم و امیدوارم بتوانیم این تیم را به جایگاه واقعی اش برسانیم.

خوراکچی با بیان اینکه تمرینات این تیم از شنبه آینده آغاز می شود تصریح کرد:به دنبال تشکیل یک تیم با شخصیت هستیم و برای رسیدن به نیمه بالای جدول تلاش می کنیم.برنامه آماده سازی تیم را به باشگاه داده ام که برگزاری تمرینات بدنسازی،اردو و بازی تدارکاتی در برنامه قرار دارد.همچنین یک برنامه استعداد یابی و تست برای استان مرکزی داریم که جزئیات آن اعلام می شود و امیدوارم از این طریق هم بتوانیم مهره های خوبی جذب کنیم.

خوراکچی در مورد وضعیت کادرفنی و بازیکنان گفت:نفرات کادر فنی تا حدودی مشخص شده اند و در مورد بازیکنان هم دو لیست به باشگاه داده ام که نفرات مورد نظر را جذب کنند.ضمن اینکه دو بازیکن شاخص لیگ یک هم به تیم ما اضافه می شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

رسول سه شنبه , ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۸

برای ادای دین کردنت خیلی به شورایی ها رو زدی اقا محمود. برو خدارو شکر کن رضالک مجبور شد بره گیتی وگرنه ساوه هم جات نبود.

مهدیه سه شنبه , ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۳

ضمن اینکه بچه هایی ازقبل بودن فصل جدیدم بایدباشن

نام ... چهارشنبه , ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱:۳۲

مربی خوبیه ولی بگیر نگیر داره لامصب…بعضی وقت ها عالیه مثل بازی با تاسیسات ولی بعضی وقت ها داغونه مثل بازی شخروند ساری

طرفدار گیتی پنجشنبه , ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰:۱۳

سلطان چاخان.