کد خبر : 66891
تاریخ انتشار : جمعه 21 خرداد 1395 - 14:34
-

بدشانسی بزرگ کردی با السد قطر در جام باشگاه‌های آسیا

بدشانسی بزرگ کردی با السد قطر در جام باشگاه‌های آسیا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در حالی که فاصله زیادی تا شروع رقابت‌های جام باشگاههای آسیا باقی نمانده است، سرمربی ایرانی السد برای حضور پرقدرت در رقابت‌های ۲۰۱۶ تایلند مشکل و بدشانسی بزرگی به نام بند و تبصره‌های جدید فیفا روبرو شده که عملا قدرت تیمش را برای این دوره از رقابت‌ها نزدیک به ۵۰درصد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در حالی که فاصله زیادی تا شروع رقابت‌های جام باشگاههای آسیا باقی نمانده است، سرمربی ایرانی السد برای حضور پرقدرت در رقابت‌های ۲۰۱۶ تایلند مشکل و بدشانسی بزرگی به نام بند و تبصره‌های جدید فیفا روبرو شده که عملا قدرت تیمش را برای این دوره از رقابت‌ها نزدیک به ۵۰درصد می‌کند.

طبق این قانون بازیکنان خارجی با پاسپورت قطری در شرایطی می‌توانند برای تیم باشگاهی‌شان در سطح قاره بازی کنند که ۵سال حضور مداوم در این تیم داشته باشند و در صورت جدایی حتی مقطعی اجازه همراهی این تیم باشگاهی را نخواهند داشت؛ قانونی که عمروی مصری به عنوان بهترین عقب‌گیر و رودریگوی برزیلی را به عنوان بهترین راس از همراهی تیم السد قطر در جام باشگاه‌های آسیا دور می‌کند تا قدرت السد در همین ابتدا به طور چشمگیری کاهش یابد.

این موضوع دست رضا کردی را که برای اولین بار سکان هدایت یک تیم قطری را در جام باشگاه‌های آسیا برعهده دارد در پوست گردو گذاشته و وی را با معضلی به نام کمبود بازیکن خوب مواجه کرده است. شنیده‌ها حاکی است این اتفاق حتی در انتخاب کردی نیز برای جذب بازیکن خارجی نیز تاثیرگذار بوده و وی که تا چندی قبل به دنبال جذب گلر خوب برای همراهی تیمش در جام باشگاههای آسیا بوده مجبور به ترمیم تیمش این بار از ناحیه بازیکن شده است.

گفتنی است السد قطر در آخرین حضور خود در جام باشگاه‌های آسیا در  سال ۲۰۱۳ ژاپن بدون محدودیت‌های اخیر مقام ششمی را بدست آورده که هر عنوانی بالاتر از آن حکم به موفقیت کردی نزد قطری‌ها خواهد داد در عین حالی که السد در اولین دوره جام باشگاههای آسیا در سال ۲۰۱۰ اصفهان نیز مقام نایب قهرمانی این رقابتها را از آن خود کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس شنبه , ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸

این قانون جدید نیست و از قدیم در قطر وجود داشته، سال ٢٠١٣ هم بوده، و اقای کردی در جریان این قانون بودن.اخبار دروغ به مردم ندین.البته هنوز سرمربی تیم السد نشده واحتمال نبودنش زیاده