کد خبر : 66914
تاریخ انتشار : شنبه 22 خرداد 1395 - 10:22
-

هیئت مدیره جدید باشگاه مقاومت البرز معرفی شد

هیئت مدیره جدید باشگاه مقاومت البرز معرفی شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در نشستی که پنج شنبه هفته گذشته با حضور سردار علی استاد حسینی فرمانده سپاه استان البرز برگزار شد، موضوع معرفی اعضای هیئت مدیره باشگاه برای دور جدید فعالیت ها در دستور کار قرار گرفت. بر این اساس و با تصمیم سردار استادحسینی که مسئولیت ریاست هیئت امنای این باشگاه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در نشستی که پنج شنبه هفته گذشته با حضور سردار علی استاد حسینی فرمانده سپاه استان البرز برگزار شد، موضوع معرفی اعضای هیئت مدیره باشگاه برای دور جدید فعالیت ها در دستور کار قرار گرفت.

بر این اساس و با تصمیم سردار استادحسینی که مسئولیت ریاست هیئت امنای این باشگاه را عهده دار است ترکیب جدید هیئت مدیره با هدف ایجاد شرایط بهتر برای فعالیت این باشگاه در سطح کشور و استان اعلام شد.

در ترکیب جدید هیئت مدیره علاوه بر مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، یک عضو شورای شهر کرج، یکی از معاونان شهردار کرج و برخی مدیران سازمان های تابعه شهرداری کرج در جمع اعضای هیئت مدیره دیده می شود.

بر این اساس رضا گل محمدی، سعید فیروزگاه، حسین عربیان، علی اکبر میروکیلی، محمد خالقی، مهدی عسگری، غلام رضوانی، غلام قربانی، حجت بحیرایی، ابراهیم مشهدی و رحیم اسفندیاری به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه مقاومت البرز معرفی شدند.

بر اساس تصمیم هیئت مدیره در جلسه ای فوق العاده و فوری در تاریخ ۲۴ خردادماه که  به میزبانی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج برگزار شود پس از دریافت رزومه و برنامه های کاری کاندیداها جایگاه رئیس هیئت مدیره، نائب رئیس و مدیر عامل مشخص خواهد شد.

باشگاه مقاومت البرز در رشته های مختلفی فعالیت دارد که شاخص ترین آن حضور تیم فوتسال این باشگاه در لیگ برتر کشور است این باشگاه سرمایه گذاری زیادی در فوتسال البرز داشته است و علاوه بر تیم بزرگسالان تیم های رده های پایه باشگاه نیز در فصل جدید در لیگ های کشور حضور دارند.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰:۳۱

ایراناچی ازجون ورزش شهرداری میخوان