کد خبر : 67001
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 خرداد 1395 - 13:13
-

افتخاری:هیچ کدام از تیم های قدرتمند هنوز برای جام جهانی استارت نزده اند/با هر کشوری تماس می گیریم می گویند ما تعطیل هستیم/هیچ نامه ای برای بازی با برزیل به دست ما نرسید/اعتقادی به کمیته فنی ندارم

افتخاری:هیچ کدام از تیم های قدرتمند هنوز برای جام جهانی استارت نزده اند/با هر کشوری تماس می گیریم می گویند ما تعطیل هستیم/هیچ نامه ای برای بازی با برزیل به دست ما نرسید/اعتقادی به کمیته فنی ندارم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدرضا افتخاری درباره انتقادات از مشکلات تیم ملی فوتسال و لغو اردوهای این تیم گفت: من این انتقادات را قبول نمی‌کنم. اردوی تیم ملی به تازگی تمام شده است و تیم در ماه رمضان در مرخصی به سر می‌برد. این در حالی است که هیچ کدام از تیم‌های صاحب سبک

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدرضا افتخاری درباره انتقادات از مشکلات تیم ملی فوتسال و لغو اردوهای این تیم گفت: من این انتقادات را قبول نمی‌کنم. اردوی تیم ملی به تازگی تمام شده است و تیم در ماه رمضان در مرخصی به سر می‌برد. این در حالی است که هیچ کدام از تیم‌های صاحب سبک فوتسال هم کارشان را شروع نکرده‌اند. معمولا کشورهای صاحب سبک فوتسال ۲۰ روز مانده به مسابقات، اردوی تیم ملی خود را تشکیل می‌دهند و مثل ما کار بدنسازی انجام نمی دهند. کارهای بدنسازی وظیفه باشگاه‌ها است ولی متاسفانه باشگاه‌های ما این ظرفیت را ندارند.

وی افزود: با وجود اینکه هیات رئیسه سازمان لیگ موافق شروع لیگ قبل از جام جهانی نبود، فشار گذاشتیم مسابقات در مردادماه شروع شود. ما معتقد بودیم باید زودتر تکلیف تیم‌ها و بازیکنان مشخص شود.

رئیس کمیته فوتسال درباره برنامه تیم ملی بعد از ماه رمضان تاکید کرد: تورنمنت تایلند و بازی با ازبکستان را در پیش داریم. تلاش داریم با یک تیم اروپایی هم بازی کنیم. البته با هر کشوری که تماس می گیریم، می گویند ما در تعطیلات هستیم و هنوز کارمان را شروع نکرده ایم! آنها می گویند شما چقدر کارتان را زود شروع کرده اید!

افتخاری درباره اینکه عباس ترابیان اعلام کرده بود کمیته فوتسال فرصت بازی با برزیل را در این کشور از دست داده است، گفت: اعضای کادر فنی مخالف این بازی بودند. تاریخی که برزیل اعلام کرده بود، نزدیک جام جهانی بود و به خاطر بُعد مسافت، بازیکنان خسته می‌شدند. برزیلی‌ها این درخواست را به صورت شفاهی مطرح کرده بودند و نمی شد روی حرف زدن، حساب کرد. هیچ نامه مکتوبی در این خصوص به دست ما نرسید. بر اساس حرف و حدیث نمی‌توان برنامه ریزی کرد.

وی درباره اینکه چرا از ظرفیت عباس ترابیان استفاده نمی‌کند چرا که کمیته فنی یکی از بالهای کمیته فوتسال است، با ناراحتی گفت: من اعتقادی به کمیته فنی ندارم. این کمیته با ما همسو نیست.

افتخاری که در شبکه ورزش حضور یافته بود، خاطرنشان کرد: کمیته فنی آنچه را که باید به ما منعکس کند، در رسانه ها مطرح می کنند و تازه دو حرف هم روی آن می گذارد! آنها باید نظرمان را بخواهند و پیشنهاداتشان را به صورت مکتوب به ما بدهند. من هر روز باید سایتها و روزنامه ها را چک کنم تا ببینم چه گفته اند.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال در ادامه انتقاداتش از عباس ترابیان، گفت: آقایان مصاحبه و از همه چیز انتقاد می‌کنند. این راه و رسمش نیست. من حتی به رئیس فدراسیون فوتبال هم نامه زدم که این شرایط را تحمل نمی کنم. کمیته فنی باید در خدمت کمیته فوتسال باشد.

افتخاری افزود: از ترابیان ممنونیم که برای بازی با برزیل رایزنی کرده است ولی مصاحبه او در رسانه‌ها به نفع فوتسال نیست! من از یکسری مسائل داخل تیم آگاه هستم که ایشان اطلاع کافی ندارد و حرفهایی می زند که ذهن بازیکنان و مربیان را مشغول می کند.

وی با بیان اینکه هیچ گزارشی از کمیته فنی و توسعه به دستش نرسیده است، گفت: متاسفانه یک مقدار عجولانه تصمیم گرفته می شود. ما برنامه یکساله خود را نوشته ایم و حتی به آقای تاج و کفاشیان ارائه کرده ایم تا تامین اعتبار شود ولی می گویند ما برنامه نداریم! کمیته فوتسال برای تیم ملی سه اردوی آماده سازی در نظر گرفت ولی چرا این چیزها را عنوان نمی کنند؟ ما داریم کار باشگاه ها را انجام می کنیم.

رئیس کمیته فوتسال درباره انتقادات از بازی تیم ملی با تیم کارگری، گفت: من هم این انتقادات را قبول دارم و حتی به ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی هم تذکر دادم که او هم قبول کرد. من مخالف این بازی بودم. البته این مسابقه نبود، یک بازی دستگرمی و تفریحی بود!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.