کد خبر : 66995
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 خرداد 1395 - 10:00
-

این سه تیم معلوم نیست در لیگ برتر شرکت کنند: منصوری،میثاق و آذرخش

این سه تیم معلوم نیست در لیگ برتر شرکت کنند: منصوری،میثاق و آذرخش

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در شرایطی که قرار است مراسم قرعه کشی هجدهمین دوره لیگ برتر فوتسال روز ۲۹ خردادماه برگزار شود هنوز وضعیت همه ۱۴ تیم حاضر در این رقابتها مشخص نیست و زمزمه هایی مبنی بر کناره گیری سه تیم به گوش می رسد. این در حالی است که برخی تیمها تمایل

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در شرایطی که قرار است مراسم قرعه کشی هجدهمین دوره لیگ برتر فوتسال روز ۲۹ خردادماه برگزار شود هنوز وضعیت همه ۱۴ تیم حاضر در این رقابتها مشخص نیست و زمزمه هایی مبنی بر کناره گیری سه تیم به گوش می رسد. این در حالی است که برخی تیمها تمایل زیادی  حضور در لیگ برتر دارند و شاید شاهد جابجایی هایی در لیگ باشیم.

حکایت منصوری

منصوری قرچک این فصل با مشکلات عدیده مالی روبروست و بحث فروش آنها جدی است.کریم منصوری مدعی شده به هر پیشنهادی که برسد فکر می کند و تصمیمش برای فروش جدی است. بدقولی شورای شهر و شهرداری قرچک در اسپانسری این تیم و ناتوانی منصوری در حمایت کامل مالی باعث شده تا تیم منصوری به طور جد از گزینه هایی باشد که در لیگ برتر هجدهم شرکت نمی کند.

حکایت میثاق

میثاقی ها که در سالهای اخر هیچگاه وضع مالی خوبی نداشته اند تا مرز انحلال هم پیش رفته اند. فصل گذشته در آستانه فروش امتیاز به رسالت کرمان و صدرای شیراز بودند اما منصرف شدند با این حال شنیده می شود این بار قضیه جدی است و احتمال اینکه میثاق را در لیگ برتر نبینیم زیاد است.

حکایت آذرخش

آذرخشی ها هم مشکلات مالی دارند. این تیم در بازی پایانی فصل قبل به مشهد نرفت و مشکلات به حدی بود که تا مرز اعتصاب هم پیش رفتند. شرایط فرقی نکرده و مشتری خوبی پیدا شود آذرخش امتیاز را می فروشد.

خریداران و مشتاقان

اگر هر کدام از این سه تیم انصراف بدهند کمیته فوتسال می تواند تیم را جایگزین کند.دو تیم دانشگاه آزاد تهران و فردوسی مشهد که یکی از صعود بازماند و دیگری سقوط کرد مشتاقان حضور در لیگ برتر هستند به خصوص دانشگاه آزاد که حتی حاضر به خرید امتیاز هم هست. کمیته فوتسال علاقه چندانی به حضور تیم های بدون پول که مشکلات مالی دارند و بعضا مثل فصل گذشته که کاشی نیلو اصفهان انصراف داد نظم لیگ را به هم می زنند ندارد. شنیده می شود افتخاری تمایل زیادی به حضور تیم هایی مثل دانشگاه آزاد و فردوسی در لیگ برتر دارد و چنانچه تیم های ذکر شده در لیگ برتر شرکت نکنند بلافاصله برای جایگزینی آنها اقدام خواهد کرد. به نظر می رسد شانس حضور دانشگاه آزاد در لیگ برتر بیشتر از سه تیم بالا باشد چرا که مصرانه در پی این تصمیم هستند.

تا روز قرعه کشی صبر کنیم

گرچه زمان شروع لیگ بهترین فرصت برای مشخص شدن چهره تیم هاست با این حال اگر نمایندگان این سه تیم در روز قرعه کشی غایب باشند گمانه زنی ها در مورد عدم حضور آنها در لیگ برتر قوت خواهد گرفت و آنوقت شاید بتوان حضور تیم های جدید را متصور بود.

منبع:خبرورزشی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

چوکو شاه حسینی دوشنبه , ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸

باسلام
مسئولین اداره ورزش و جوانان استان هرمزگان واقعا باید خجالت بکشن …استاندار عزیز و مثلا محترم آقای جادری کجایی دقیقا کجایی؟؟؟ دوسال گذشت چی شد قول و قرارهاتون…؟؟؟ معاون سیاسی و امنیتی استاندار حرفهای که تو رختکن بعد بازیها میزدی ؟؟؟فیلم حرفهاتون و دارم….
اون ازتیمهای فوتبال آلومنییوم و شهردای که نابودش کردن یه تیم والیبال تو لیگ برتر داشتیم که اون هم بادرایت اساتید رفت لیگ پایین تر…..
حالا یه استانه و یه تیم لیگ برتری ، که اونم همه بازیکنا و کادرفنی ش جوونهای بومی استان و شهرمون هستن و مردم انقدر دوستش دارن و هر بازی چند هزار نفر میان سالن… اینجا که مردم جای تفریح و سرگرمی ندارن و فقط دلخوشی همین تیمه….بخدا خجالت بکشید هنوز بچه ها دنبال پول قرداد فصل گذشته هستن چند سال بچه ها زحمت کشیدن تا تیم و لیگ برتری کردن همه تیمها بازیهاشون و با پرواز میرفتن و بچه های آزرخش تو لیگ یک با اتوبوس از بندرعباس میرفتن واسه بازی ها… چقدر سختی کشیدن و غیرت بخرج دادن ….تو روخدا اینکاره نیستید برید کنار بذارید آدم اهلش بیان یعنی شما اساتید استان هرمزگان و بندرعباس بااین همه ثروت و درآمد عرضه اداره یه تیم فوتسال و ندارید…خدا جای حق نشسته انشالا خودش حق این مردم و جوونهای استان و ازتون بگیره…
انشالا که بازیکنا و کادر زحمت کش آزرخش همیشه سلامت باشن و خدا یارشو بشه…