کد خبر : 66984
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 خرداد 1395 - 10:05
-

غیاثی:باشگاه در قبال بازیکن فصل گذشته خود بدحسابی کند بازیکن جدید به باشگاه اعتماد نمی کند

غیاثی:باشگاه در قبال بازیکن فصل گذشته خود بدحسابی کند بازیکن جدید به باشگاه اعتماد نمی کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید مهدی غیاثی سرمربی فصل گذشته یاسین پیشرو در مورد آخرین وضعیت یاسین پیشرو گفت: واقعیت این است که شرایط کنونی تیم، شرایط خوبی نیست. قرارداد بازیکنان پرداخت نشده و همین مسئله ، یک تبلیغ منفی برای تیمی است که باید برای فصل جدید بازیکن جذب کند و با بازیکنان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید مهدی غیاثی سرمربی فصل گذشته یاسین پیشرو در مورد آخرین وضعیت یاسین پیشرو گفت: واقعیت این است که شرایط کنونی تیم، شرایط خوبی نیست. قرارداد بازیکنان پرداخت نشده و همین مسئله ، یک تبلیغ منفی برای تیمی است که باید برای فصل جدید بازیکن جذب کند و با بازیکنان مدنظرش از فصل گذشته تمدید کند. مردم از نماینده فوتسال قم انتظار دارند. ما هر سال می گوییم که چرا قهرمان نمی شویم اما مشکل دائمی ما این است که هرگز در دوره پیش فصل ، آمادگی خوبی نداریم.

وی عنوان کرد: در حال حاضر حدود ۴۰ روز به آغاز لیگ مانده. آیا این تیم نباید با بازیکنان مد نظرش مذاکره کند؟ فصل بدنسازی چه می شود؟ وقتی دوره بدنسازی پیش فصل را از دست بدهید چطور می توانید تیمی با ثبات در جریان فصل داشته باشید؟ سال گذشته هم ما با همین مشکل مواجه بودیم. در چند بازی نتایج خوبی گرفتیم اما ناگهان در بازی با مقاومت البرز به شدت از نظر بدنی افت کردیم و بهترین بازیکن ما در آن بازی بدترین بازی اش را انجام داد.
وی ادامه داد: تیمی که از نظر بدنی آماده نیست اگر نتایج خوبی هم بگیرد آن نتایج مقطعی است. سال گذشته برخی هواداران به من می گفتند که چرا در فلان بازی فلان نتیجه را گرفتید اما آن ها نمی دانستند که ما در چه شرایطی فصل گذشته تیم را جمع کردیم. همه بازیکنان اینجا (اداره کل ورزش و جوانان) آمدند و گفتند قرارداد می بندیم به خاطر شما. اما امسال شرایط ما این است.

غیاثی گفت: بازیکنی که قراردادش ۲۵ میلیون تومان بوده و بارها آسیب دیده و پس از یک فصل نیمی از قراردادش را دریافت کرده به چه امیدی تمرین کند و انگیزه داشته باشد؟ در حال حاضر تیم می خواهد بازیکن جدید جذب کند. وقتی باشگاه در قبال بازیکن فصل گذشته خود بدحسابی کند بازیکن جدید به باشگاه اعتماد نمی کند و به سراغ سایر پیشنهاداتش می رود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

امیر دوشنبه , ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴

تو رو خدا نگاه کن.
فقط میخوا خودشو ی جور تو تیم جا بده.میخواد نتایج فصل گذشته رو بندازه گردن این و اون.
برگشته میگه بازیکنان ب خاطر من موندن تو تیم.
آقای غیاثی،خواهشا بگو فصل قبل با چه تکنیک و روش هایی تو مسابقات شرکت میکردید.
یه خورده به آقا محسن حسن زاده نگاه کن یاد بگیر.
سنش از شما کمتره ولی از لحاظ فنی هزار برابر شماست.ولی بازم ادعا نمیکنه.
برو دنبال بازیت داداش من.خدا روزیتو جای دیگه بده

نام ... دوشنبه , ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲

دست بردار از این کارها فقط میخواهی با این کارهات دل مردم و مسئولین رو بدست بیاری تو که اینقدر دلسوز بودی من خبر دارم خیلی از بازیکنا فصل پیش شب عید لنگ ۲۰۰تومن پول بودن حداقل شب عیدی نفر ۵۰۰ میدادی بهشون دلگرمی داشته باشن .برو کذاب تو با داداشت با اون صبوری فقط میخواید بمونید سالی ۴۰یا۵۰بزنید به جیب ودوباره سال بعد

نام ... دوشنبه , ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷

ای خدا این چرا ول کن فوتسال نیست
اقای محترم اقای عزیز بیخیال شو
بسه دیگه

هوادار دوشنبه , ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳

در اینکه باید پول بازیکنا و کادر زودتر داده بشه شکی نیست اما من یه سوال از آقای غیاثی دارم، بقیه تیما هم کامل تسویه کردن با بازیکناشون؟ مطمئنا نه، دلیل هر روز مصاحبه کردن بعضی از آدما رو که خودشونو عاشق قم و تیمش میدونن نمیفهمم.