کد خبر : 67049
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1395 - 9:50
-

گلایه های افتخاری به دست تاج رسید/ انحلال کمیته فنی یا رفتن ترابیان

گلایه های افتخاری به دست تاج رسید/ انحلال کمیته فنی یا رفتن ترابیان
از همان روزی که کمیته فنی و توسعه فوتسال برای کمک به فعالیت های فوتسال ایران راه اندازی شد می شد حدس زد که موازی کاری آنها با کمیته فوتسال،بین روسای آنها اختلاف می اندازد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،از همان روزی که کمیته فنی و توسعه فوتسال برای کمک به فعالیت های فوتسال ایران راه اندازی شد می شد حدس زد که موازی کاری آنها با کمیته فوتسال،بین روسای آنها اختلاف می اندازد. در این چند سال بارها بین افتخاری و ترابیان اختلاف بوجود آمده و هر از گاهی هم از سوی طرفین تکذیب شده است اما ناهماهنگی بین آنها و وتو کردن تصمیمات یکدیگر نشان از اختلاف شدید بین آنها می داد.این قضیه این بار به شدت علنی شد و ناراحتی ترابیان از عدم حضور تیم ملی در برزیل، باعث رسانه ای شدن این ماجرا شد. ترابیان که چندی پیش اعلام کرده بود تا بعد از جام جهانی در مورد فوتسال حرفی نمی زند به ناگه مصاحبه تندی علیه کمیته فوتسال و کادرفنی کرد و بابت از دست دادن فرصت بازی با برزیل که با کمترین هزینه ممکن بود به آنها تاخت.

نامه افتخاری به تاج

افتخاری که با این مصاحبه به شدت از شرایط بوجود آمده گلایه داشت آن را در نامه ای به گوش مهدی تاج رساند و خواستار رسیدگی به این موضوع شد. اتفاقی که به نطر می رسد پیامدهایی هم برای رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال داشته باشد.افتخاری درباره صحبتهای ترابیان در مورد بازی با برزیل گفت: اعضای کادر فنی مخالف این بازی بودند. از سویی هیچ نامه مکتوبی در این خصوص به دست ما نرسید. بر اساس حرف و حدیث نمی‌توان برنامه ریزی کرد.من اعتقادی به کمیته فنی ندارم. این کمیته با ما همسو نیست.کمیته فنی آنچه را که باید به ما منعکس کند، در رسانه ها مطرح می کنند و تازه دو حرف هم روی آن می گذارد! آنها باید نظرمان را بخواهند و پیشنهاداتشان را به صورت مکتوب به ما بدهند. من هر روز باید سایتها و روزنامه ها را چک کنم تا ببینم چه گفته اند.آقایان مصاحبه و از همه چیز انتقاد می‌کنند. این راه و رسمش نیست. من حتی به رئیس فدراسیون فوتبال هم نامه زدم که این شرایط را تحمل نمی کنم. کمیته فنی باید در خدمت کمیته فوتسال باشد.

کمیته فنی منحل می شود؟

به نظر می رسد اتفاقات اخیر منجر به انحلال کمیته فنی شود. اتفاقی که قابل پیش بینی بود و در سالهای اخیر هم به طور کامل مشخص نبود چه برنامه ای دارد. تغییر مداوم اعضای آن و برخی دخالتها باعث شده بود تا اختلاف شدیدی بوجود بیاید اما نامه اخیر افتخاری به تاج پرونده این کمیته را بسته است.شنیده می شود تاج قصد دارد در وهله اول اقدام به انحلال کمیته فنی کند و اگر به هر دلیل از این تصمیم منصرف شود ترابیان را از ریاست آن کنار خواهد گذاشت تا اختلافات او و افتخاری بیشتر از این نشود.

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.