کد خبر : 67306
تاریخ انتشار : شنبه 29 خرداد 1395 - 14:55
دسته‌بندی نشده
-

انحلال کمیته فنی و توسعه فوتسال منتفی شد!

انحلال کمیته فنی و توسعه فوتسال منتفی شد!
در حالی که رئیس کمیته فوتسال به خاطر شدت اختلافات از رئیس فدراسیون فوتبال خواسته بود که کمیته فنی و توسعه فوتسال منحل شود، این درخواست به سرانجام نرسید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته گذشته بود که سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال در یک برنامه تلویزیونی به صورت رسمی مخالفتش را با اقدامات کمیته فنی و توسعه علنی و اعلام کرد که حتی به مهدی تاج گفته با وجود کمیته فنی نمی‌تواند کار کند.

افتخاری تاکید کرده بود که در جلسه دیگری با مهدی تاج تکلیف کمیته فنی را روشن می‌کند چون این کمیته همسو با کمیته فوتسال کار نمی‌کند. در واقع افتخاری به صورت غیر مستقیم تهدید کرده بود که کمیته فنی را با ریاست عباس ترابیان بر می‌چیند.

در همین ارتباط پنجشنبه هفته گذشته جلسه‌ای برای رسیدگی به این مسئله با حضور علی کفاشیان، علیرضا اسدی، مهدی تاج، عباس ترابیان و سیدرضا افتخاری در فدراسیون فوتبال تشکیل شد تا به مشکلات و اختلافات فوتسالی‌ها رسیدگی شود. اهمیت این جلسه آنقدر بالا بود که حتی اجازه حضور به روابط عمومی فدراسیون فوتبال هم در آن داده نشد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که افتخاری و ترابیان در این نشست گلایه‌هایی از عملکرد همدیگر داشته‌اند و رئیس فدراسیون فوتبال را در جریان بعضی از اقدامات خود قرار داده‌اند. در نهایت مسئولان فدراسیون فوتبال اعلام می‌کنند که کمیته فنی و توسعه به کارش ادامه بدهد و مسائل مربوط به تیم ملی در این کمیته مورد مشورت قرار بگیرد.

تماس ها برای صحبت با عباس ترابیان و سیدرضا افتخاری برای توضیح در خصوص جزئیات این جلسه بی نتیجه بود. ترابیان اعلام کرد که تمایلی به صحبت ندارد و افتخاری هم پاسخگوی تلفن همراه خود نبود تا سئوالات ریز و درشت نشست مهم فوتسالی با حضور رئیس، دبیر و نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال بی جواب بماند.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.