کد خبر : 67405
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 خرداد 1395 - 14:01
-

یاسین پیشرو از هفته آینده استارت می زند

یاسین پیشرو از هفته آینده استارت می زند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،این موضوعی است که امروز در دیدار حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با علی رحمانی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین‌پیشرو قم مطرح شد و نتیجه این دیدار و گفت‌وگوهای رد و بدل شده در آن حکایت از آغاز رسمی فعالیت تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم برای حضور در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،این موضوعی است که امروز در دیدار حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با علی رحمانی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین‌پیشرو قم مطرح شد و نتیجه این دیدار و گفت‌وگوهای رد و بدل شده در آن حکایت از آغاز رسمی فعالیت تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم برای حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از هفته آینده دارد.

دیدار عابدی و رحمانی در حالی برگزار شد که فصل جدید بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور قرعه‌کشی شده و نماینده فوتسال قم رقبای خود در هفته‌های آغازین هجدهمین دوره این بازی‌ها را شناخته است و از هفتم مردادماه باید در نخستین هفته لیگ به میدان برود.

مدیرعامل جوان باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین‌پیشرو قم بعد از دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان قم دیداری با کریم بهرامی رئیس هیأت فوتبال استان قم نیز داشت و سپس در جمع بازیکنان و مربیان فصل گذشته این تیم حاضر شد و گفت‌وگویی درباره فعالیت تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم برای فصل جدید لیگ برتر فوتسال انجام داد.

به دلیل اینکه هنوز نیمی از مطالبات قرارداد بازیکنان تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم از هفدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور پرداخت نشده است، بازیکنان و مربیانی که در لیگ هفدهم در این تیم حضور داشتند در دیدار با رحمانی خواستار رسیدگی به این موضوع نیز شدند.

مدیرعامل یاسین‌پیشرو قم نیز قول پرداخت مطالبات را حداکثر تا پایان هفته جاری داد و در مشورتی که توسط وی با کادر فنی این تیم انجام شد، قرار است از اوایل هفته آینده رسماً تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی یاسین‌پیشرو قم برای حضور در دوره جدید فوتسال باشگاه‌های برتر کشور آغاز شود.

خبرها از آخرین وضعیت نماینده فوتسال قم حکایت از تداوم فعالیت کادر فنی فصل گذشته این تیم برای هدایت یاسین‌پیشرو قم در هجدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور دارد و به این‌ ترتیب سیدمهدی غیاثی به عنوان سرمربی به همکاری خود با این تیم ادامه می‌دهد.

منبع:فارس

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸

چرا هر کامنتی درباره غیاثی ها میذاریم چاپ نمیکنید
نکنه شما هم ..اره