کد خبر : 67564
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 تیر 1395 - 15:02
-

افتخاری: به زودی عملیات استانداردسازی باشگاه‌های فوتسال آغاز می‌شود/ باشگاه‌ها باید تا سال ۲۰۱۸ حرفه‌ای شوند

افتخاری: به زودی عملیات استانداردسازی باشگاه‌های فوتسال آغاز می‌شود/ باشگاه‌ها باید تا سال ۲۰۱۸ حرفه‌ای شوند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدرضا افتخاری، رئیس کمیته و رئیس سازمان لیگ فوتسال گفت: پیرو برگزاری کلاس توجیهی حرفه‌ای‌سازی باشگاه‌ها در ایران، کنفدراسیون فوتبال آسیا سهیل مهدی را به عنوان نماینده خود جهت استانداردسازی باشگاه‌های حاضر فوتسال به فدراسیون فوتبال معرفی کرد و قرار شد وی از این پس پیگیری حرفه‌ای‌سازی باشگاه‌ها در لیگ

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدرضا افتخاری، رئیس کمیته و رئیس سازمان لیگ فوتسال گفت: پیرو برگزاری کلاس توجیهی حرفه‌ای‌سازی باشگاه‌ها در ایران، کنفدراسیون فوتبال آسیا سهیل مهدی را به عنوان نماینده خود جهت استانداردسازی باشگاه‌های حاضر فوتسال به فدراسیون فوتبال معرفی کرد و قرار شد وی از این پس پیگیری حرفه‌ای‌سازی باشگاه‌ها در لیگ برتر را در دستور کاری خود داشته باشد.

وی افزود: به همین منظور در نشستی که صبح امروز با نماینده AFC داشتم، آمادگی خود را جهت اجرای برنامه‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده و مقرر شد به زودی عملیات استانداردسازی باشگاه‌ها در ایران با همکاری باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر آغاز شود.

رئیس سازمان لیگ فوتسال گفت: باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر مکلف هستند مقررات و اصول تعریف شده از طرف AFC را اجرا کنند و به تدریج تا سال ۲۰۱۸، باید تمامی باشگاه‌های لیگ برتری با اخذ گواهینامه حرفه‌ای از AFC، در مسابقات حضور داشته باشند.

افتخاری اظهار داشت: باشگاه‌هایی که موفق به اخذ گواهینامه حرفه‌ای نشوند، نمی‌توانند در لیگ حرفه‌ای حضور داشته باشند و به دسته‌های پایین‌تر سقوط خواهند کرد. البته خوشبختانه اکثر باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر شرایط حرفه‌ای شدن را دارند. امیدوارم بقیه باشگاه‌ها نیز بتوانند تا سال ۲۰۱۸، شرایط خود را برای حرفه‌ای شدن مهیا کنند.

منبع:سایت فدراسیون فوتبال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... پنجشنبه , ۳ تیر ۱۳۹۵ - ۸:۰۳

اقای عزیز شما اولین و ساده ترین اصل یعنی نشستن مربی با داشتن مدرک مربوطه را به اسم بچه خوب بودن یا پولدار بودن زیرپا گذاشتید حالا دارید از چی صحبت میکنید؟
شما و مثلا اقای دبیر کمیته فوتسال چه کاری برای وصول مطالبات بازیکنان از باشگاهها کردید؟
شما با انواع تبانی ، فحاشی و … که در حضور خودتان در سالنهای تعدادی تیمهای مشخص و تعدادی بازیکن معلوم می افتاد چه کردید؟
حالا حرف از استاندارسازی میزنید؟