کد خبر : 67554
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 تیر 1395 - 13:15
-

تیم ملی از نیمه دوم تیر در تبریز/ تاسیساتی ها نیستند، باشگاه ها شاکی

تیم ملی از نیمه دوم تیر در تبریز/ تاسیساتی ها نیستند، باشگاه ها شاکی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در شرایطی که انتقاد از تعطیلی تمرینات تیم به سمت سرمربی این تیم نشانه رفته قرار است از نیمه دوم تیرماه و پس از پایان ماه مبارک رمضان دور جدید اردوی تیم ملی برگزار شود.بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته از ۱۹تا۳۰ تیر تیم ملی اردوی تدارکاتی خود را برگزار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در شرایطی که انتقاد از تعطیلی تمرینات تیم به سمت سرمربی این تیم نشانه رفته قرار است از نیمه دوم تیرماه و پس از پایان ماه مبارک رمضان دور جدید اردوی تیم ملی برگزار شود.بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته از ۱۹تا۳۰ تیر تیم ملی اردوی تدارکاتی خود را برگزار می کند.

غیبت تاسیساتی ها در اردو

تاسیسات که از این هفته در جام باشگاه های جهان شرکت می کند پس از آن به ایران بر می گردد و با استراحتی کوتاه راهی تایلند می شود تا در مسابقات باشگاه های آسیا شرکت کند. زمان برگزاری اردوی جدید تیم ملی با حضور تاسیساتی ها در آسیا تداخل دارد و بازیکنان این تیم که تعدادشان در تیم ملی کم هم نیست در اردو غایب خواهند بود.

اعتراض باشگاه ها

احتمالا باشگاه ها به این اردوی تیم ملی اعتراض خواهند کرد کما اینکه رضا لک سرمربی گیتی پسند اعلام کرده که امیدوار است تیم ملی پیش از لیگ اردو نداشته باشد.این تاریخ با تمرین آماده سازی تیم ها برای حضور در لیگ برتر تداخل دارد و از آنجایی که پیش از این باشگاه ها به واسطه شروع لیگ در مردادماه و تعطیلی آن پس از ۴ هفته به نوعی با تیم ملی تعامل کرده و خود را قربانی تیم ملی می دانند از اینکه تمرینات آماده سازی آنها هم با تیم ملی تداخل داشته باشند شاکی خواهند شد.

تمرینات دفاعی در برنامه تیم ملی

تیم ملی از برنامه آماده سازی خود عقب است.برگزار نشدن اردوی خارجی و فراهم نبودن شرایط برای اردوی داخلی در ماه رمضان باعث شده تا کادرفنی از برنامه آماده سازی عقب بیفتد.در اردوی جدید کادر فنی قصد دارد بیشتر روی کارهای دفاعی کار کند تا تیم ملی که پیش از این هم از این ناحیه تا حدودی با ضعف روبرو بوده با رفع نقاط ضعف خود و تقویت ساختار دفاعی با چالش کمتری وارد جام جهانی شود.

برگزاری اردو در تبریز

تیم ملی در وهله اول دوست دارد اردوی خارجی را در این تاریخ برگزار کند اما اگر این اردو فراهم نشود به احتمال زیاد در تبریز اردو زده و با دو تیم دبیری و مس سونگون هم بازی تدارکاتی برگزار می کند.

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محمد چهارشنبه , ۲ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳

یعنی واقعا تعجب می کنم هیچ کس نیست یه برنامه ریزی درست برای فوتسال ما انجام بده.الحمدلله هیچ کس هم که نظارت نمیکنه روی کارهای فوتسال. به خدا خجالت داره.اینجوری هم باشگاهها آسیب میبینن هم تیم ملی.

نام ... پنجشنبه , ۳ تیر ۱۳۹۵ - ۸:۰۵

خود شما رسانه ای ها مرتب فشار اوردید که چرا اردو نیست حالا…