کد خبر : 67631
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 تیر 1395 - 12:15
-

استارت جام باشگاه های جهان از فردا / تاسیسات در گام اول مقابل بارسلونا

استارت جام باشگاه های جهان از فردا / تاسیسات در گام اول مقابل بارسلونا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفدهمین دوره مسابقات فوتسال جام باشگاه های جهان در شرایطی از فردا در دوحه برگزار می شود که پس از تام ایران خودرو، تاسیسات دریایی دومین تیم ایرانی است که در این مسابقات حضور پیدا خواهد کرد. تاسیسات دریایی که سال گذشته دو قهرمانی لیگ برتر ایران و آسیا را

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفدهمین دوره مسابقات فوتسال جام باشگاه های جهان در شرایطی از فردا در دوحه برگزار می شود که پس از تام ایران خودرو، تاسیسات دریایی دومین تیم ایرانی است که در این مسابقات حضور پیدا خواهد کرد. تاسیسات دریایی که سال گذشته دو قهرمانی لیگ برتر ایران و آسیا را کسب کرد به عنوان یکی از دو تیم آسیایی در این مسابقات حاضر است و رقابت تازه ای پیش روی فوتسال ایران قرار دارد تا باز هم قدرت فوتسال ایران در جهان به اثبات برسد.

اعتبار جهانی پیش از جام جهانی

نزدیک به ۵۰ روز دیگر مسابقات جام جهانی فوتسال در کلمبیا برگزار می شود و تیم کشورمان برای دفاع از حیثیت فوتسال آسیا پای به این مسابقات می گذارد.طی مدت اخیر در محافل گوناگون این بحث مطرح است که ایران در این مسابقات در جمع ۴ تیم برتر جهان قرار بگیرد.گرچه اعتبار مسابقات جام جهانی بسیار بالاتر از مسابقات باشگاهی جهان است اما انتظار می رود تاسیسات دریایی نیز که نیمی از بازیکنان تیم ملی را در اختیار دارد در این مسابقات، نمایشی آبرومندانه و در خور نام ایران را ارائه دهد. تاسیساتی ها مدتهاست که تمرنیات خود را آغاز کرده و با جذب چند مهره جدید با آمادگی کامل پای به این رقابتها می گذارند.پیش از این بحث عدم حضور بازیکنانی مثل حسین طیبی و محمدرضا سنگ سفیدی به واسطه حضور در مسابقات جام رمضان امارات در این رقابتها مطرح بود اما با منتفی شدن حضور این بازیکنان در امارات،حالا تاسیسات با تمام توان راهی قطر شده تا رقابتهای خود را آغاز کند.

تاسیسات باید جدی بگیرد

هر چقدر هم که کادرفنی و بازیکنان این تیم این مسابقات را کم اهمیت جلوه دهند قابل پذیرش نیست که مسابقاتی که سالهاست برگزار می شود و مدتی است زیر نظر فیفا پیگیری می شود دارای اعتبار جهانی نباشد. سایت های قطری و رسانه های مرتبط با فوتسال مثل سایت فوتسال پلنت از مدتها پیش اخبار این مسابقات را در صدر خبرهای خود قرار داده اند و حضور فالکائو ستاره فوتسال جهان در مراسم قرعه کشی این مسابقات اهمیت آن را بیش از پیش جلوه داد. تاسیسات دریایی هم باید ضمن دفاع از اعتبار فوتسال ایران در جهان پیش از جام جهانی، برای رسیدن به مقامی در خور شان فوتسال ایران تلاش کند.

تمرین تدارکاتی برای آسیا

اگر تاسیساتی ها اهمیت جام باشگاه های آسیا را بیش از این پیکارها بدانند این مسابقات می تواند تدارکاتی مناسب برای نماینده ایران باشد.تاسیسات پس از پایان این مسابقات در اواخر تیرماه راهی تایلند می شود تا در مسابقات جام باشگاههای آسیا شرکت کند و دیدار با تیم های قدرتمندی مثل بارسلونای اسپانیا و کارلوس باربوسای برزیل بهترین تدارکات برای این تیم برای حضور پرقدرت در آسیاست.

گروهبندی مسابقات جام باشگاه های جهان

این مسابقات با حضور ۸ تیم در دو گروه ۴ تیمی برگزار می شود. تیم تاسیسات دریایی در کنار الریان قطر تنها تیم های آسیایی این پیکارها هستند.نماینده کشورمان در گروه اول این مسابقات با تیم های بارسلونا اسپانیا،دینامو مسکو روسیه و کارلوس باربوسای برزیل همگروه است تا برای رسیدن به جمع ۴ تیم برتر مرحله حذفی تلاش کند. در گروه دوم این پیکارها اینتر موویستار اسپانیا قدرتمندترین تیم کنونی فوتسال جهان در کنار تیم های الریان قطر،اسپورت لیسبون بنفیکای پرتغال ومگنوس برزیل قرار دارد.

تاسیسات در گام اول مقابل بارسلونا

نماینده فوتسال کشورمان در مسابقات جام باشگاه های آسیا در اولین دیدار خود در این مسابقات از بامداد شنبه به مصاف تیم بارسلونا می رود. بارسلونا که تیم مطرح فوتبال آنها در جهان طرفداران زیادی دارد، در مسابقات فوتسال هم تیمی قدرتمند را داراست. بارسلونا در فصل گذشته پس از قرار گرفتن در مکان دوم جدول رده‌بندی لیگ اسپانیا به مرحله پلی‌آف صعود کرد. آبی‌ اناری‌ها در این مرحله با پشت‌سر گذاشتن تیم‌های سانتا کلما و مگنا به فینال راه پیدا کردند. بارسلونا در فینال با کسب یک برد و تحمل سه شکست، قهرمانی را به اینترموویستار واگذار کرد.در این تیم ۵ بازیکن اسپانیایی،۵ بازیکن برزیلی و یک بازیکن ایتالیایی توپ می زنند و میانگین سنی این تیم ۳۱.۴ سال است و به نظر می رسد تاسیسات دریایی دیدار آسانی در گام اول نداشته باشد.

برنامه روز اول رقابتها

این مسابقات از جمعه شب آغاز می شود. با توجه به اختلاف ساعت ایران با قطر بازی نماینده کشورمان به بامداد شنبه به وقت ایران موکول می شود. برنامه روز اول به شرح زیر است:

۴ تیر ۹۵

بازی ۱: دینامو مسکوی روسیه – کارلوس باربوسا / ساعت ۲۲:۳۰ – ورزشگاه اسپایر

بازی ۲: الریان قطر – اینترمویستار اسپانیا / ساعت ۲۲:۳۰ – ورزشگاه علی بن حامد

۵ تیر ۹۵

بازی ۳: تأسیسات دریایی – بارسلونای اسپانیا / ساعت ۰۰:۱۵ – ورزشگاه اسپایر

بازی ۴: لیسبون بنفیکای پرتغال – مگنوس برزیل / ساعت ۰۰:۱۵ – ورزشگاه علی بن حامد

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 11 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علی پنجشنبه , ۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰

از کدوم شبکه میشه بازی رو دید ؟

علی پنجشنبه , ۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱

کدوم شبکه پخش میکنه

طرفدار گیتی پنجشنبه , ۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱

نسیم

نام ... جمعه , ۴ تیر ۱۳۹۵ - ۴:۰۵

الکاس قطر پخش میکنه به نظرم

علی پنجشنبه , ۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰

اورین نمک پاش

ساوه پنجشنبه , ۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۲

از شن سای ساوه هم یاد کنیم که چند سال پیش تو پرتغال قهرمان باشگاههای جهان شد

بی نام جمعه , ۴ تیر ۱۳۹۵ - ۸:۲۰

از کدوم شبکه پخش میشه بازی ها لطفا اطلاع رسانی کنید.

فوتسال قم جمعه , ۴ تیر ۱۳۹۵ - ۸:۳۰

به امید موفقیت تاسیسات و درخشش اروجی و وفایی ♥

فوتسال قم جمعه , ۴ تیر ۱۳۹۵ - ۸:۳۴

دوستان مطمئنن بازی ها از شبکه های ایران پخش نخواهد شد مگر توی شبگه های اماراتییوتیوب (با تاخیر) بازی رو بشه دید

علی جمعه , ۴ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹

بازی ساعت ۱۲:۱۵شب برگزار میشه

farshad شنبه , ۵ تیر ۱۳۹۵ - ۱:۰۰

تو این دوتا سایت میتونید بازی رو زنده ببینید
http://unstreaming.com/393331353236303631/live/watch/futsal/june-25-2016/tasisat-daryaei-vs-fc-barcelona-lassa-fs
http://www.k2deporte.xyz/p/tv4.html