کد خبر : 67661
تاریخ انتشار : جمعه 4 تیر 1395 - 12:52
-

شمسایی:تمام تیم های حاضر در این تورنمنت قوی هستند/ تجربه بازی با تیم های قدرتمند را داریم

شمسایی:تمام تیم های حاضر در این تورنمنت قوی هستند/ تجربه بازی با تیم های قدرتمند را داریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جام باشگاه‌های جهان امروز(جمعه) در حالی در کشور قطر برگزار می‌شود که تیم تاسیسات دریایی به عنوان نماینده کشورمان در این تورنمنت حضور دارد. امیر شمسایی سرمربی تاسیسات پیش از اولین دیدار نماینده کشورمان مقابل بارسلونا اسپانیا در مصاحبه با رسانه‌های قطر گفت: ابتدا از فدراسیون قطر تقدیر و تشکر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جام باشگاه‌های جهان امروز(جمعه) در حالی در کشور قطر برگزار می‌شود که تیم تاسیسات دریایی به عنوان نماینده کشورمان در این تورنمنت حضور دارد.

امیر شمسایی سرمربی تاسیسات پیش از اولین دیدار نماینده کشورمان مقابل بارسلونا اسپانیا در مصاحبه با رسانه‌های قطر گفت: ابتدا از فدراسیون قطر تقدیر و تشکر می‌کنم زیرا توانسته به بهترین شکل ممکن اقدامات لازم را برای برگزاری بهتر این تورنمت انجام داده است. قطر گلچینی از بهترین تیم‌های باشگاهی فوتسال در جهان را از قاره‌های اروپا، آمریکای جنوبی و آسیا جمع کرده است.

وی افزود: تمام تیم‌های حاضر در این تورنمت بهترین هستند. در گروه ما دینامو موسکو، باربوسای بزریل و بارسلونا هستند و آنها تیم‌های قدرتمندی هستند. البته ما پیش از این تجربه بازی با تیم‌های قدرتمند در مسابقات مختلف را داشتیم.

تیم فوتسال تاسیسات دریایی فردا(شنبه) در اولین دیدار خود را در مسابقات جام باشگاه‌های جهان به مصاف بارسلونا خواهد رفت.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علی جمعه , ۴ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵

ساعت چند ؟

حاتمی شنبه , ۵ تیر ۱۳۹۵ - ۱:۵۱

اگدوحیدرابازی ندین ممکنه ببرین والا۴نفره انگاربازی کردین وباختین.