کد خبر : 68013
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 تیر 1395 - 16:10
دسته‌بندی نشده
-

منصوری در واکنش به اظهارات نقوی: نرود میخ آهنین در سنگ!

منصوری در واکنش به اظهارات نقوی: نرود میخ آهنین در سنگ!
مالک باشگاه منصوری گفت: آقایان دو سال با ارقام خیلی پایین به تیم کمک کردند و حالا می فرمایند من به دنبال سیاسی کاری هستم. بنده نه اهل سیاسی بازی هستم و نه علاقه ای دارم وارد سیاست شوم

کریم منصوری در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، در واکنش به اظهارات سید حسین نقوی‌حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: معتقدم باید صادقانه با قضایا برخورد کرد. اینکه آقای نقوی می فرمایند در جریان واگذاری امتیاز نبوده اند، به دور از واقعیت است. بنده سال های گذشته با ایشان صحبت کردم حتی به دفتر ایشان در ساختمان مجلس رفتم اما نرود میخ آهنین در سنگ!
مالک باشگاه منصوری افزود: آقایان دو سال با ارقام خیلی پایین به تیم کمک کردند و حالا می فرمایند من به دنبال سیاسی کاری هستم. بنده نه اهل سیاسی بازی هستم و نه علاقه ای دارم وارد سیاست شوم. من به عنوان خدمت گذار وارد عرصه ورزش شدم.
وی اضافه کرد: بعضی آقایان تصور می کنند حضور در ورزش برای من منفعت خاصی دارد. حتی یکی از نزدیکان آقای نقوی گفته بود که منصوری امسال تیمداری می کند چون برایش منفعت دارد. اما مطمئن باشید امسال تیمداری نخواهم کرد و خواهشم از آقای نقوی این است اگر کسی بعد از ما آمد، از او حمایت کنند. خواهش می کنم دست از سیاسی بازی بردارید. ما زندگیمان را در قرچک پای فوتسال دادیم؛ حالا آقایان طلبکار شده اند. حمایت که نکردند هیچ، سنگ اندازی هم کردند.
منصوری همچنین با بیان اینکه هنوز امتیاز تیم به سن ایچ ساوه فروخته نشده است، به fut5al گفت: ارزش واقعی تیم ۳ میلیارد تومان است اما حدود ۳۰۰ میلیون تومان در حال فروش است. این پول هم خرج هزینه ها و بدهی های تیم خواهد شد. قطعا تا سه شنبه خبر نهایی درباره فروش امتیاز را اعلام خواهم کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۶ تیر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹

منفعت واست داره خیلی ام داره
تو واسه سوده خودت تو قرچک دینداری کردی

نام ... دوشنبه , ۷ تیر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۹

حیف شد منصوری تو لیگ نیس امسال مقابل گیتی تحقیر شن