کد خبر : 68273
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 تیر 1395 - 16:54
-

افتخاری:سیاست ما حمایت از باشگاههای حرفه ای به معنی واقعی است

افتخاری:سیاست ما حمایت از باشگاههای حرفه ای به معنی واقعی است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نشست مدیر عامل باشگاه صنایع گیتی پسند اصفهان با رئیس سازمان لیگ فوتسال صبح امروز برگزار شد. سید رضا افتخاری-رئیس کمیته فوتسال درباره این دیدار گفت: در این دیدار که در دفتر سازمان لیگ فوتسال برگزار شد، جنتی-مدیر عامل باشگاه گیتی پسند گزارشی از فعالیتهای انجام شده در باشگاه را

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نشست مدیر عامل باشگاه صنایع گیتی پسند اصفهان با رئیس سازمان لیگ فوتسال صبح امروز برگزار شد.

سید رضا افتخاری-رئیس کمیته فوتسال درباره این دیدار گفت: در این دیدار که در دفتر سازمان لیگ فوتسال برگزار شد، جنتی-مدیر عامل باشگاه گیتی پسند گزارشی از فعالیتهای انجام شده در باشگاه را طی ماههای اخیر را ارائه کرد.

وی افزود: در این گزارش سرمایه گذاری در رده های پایه، استاندارد شدن فعالیتهای باشگاه بر اساس دستورالعمل کنفدراسیون فوتبال آسیا، روند آماده سازی تیم گیتی پسند  و جذب ملی پوش در فصل مسابقاتی لیگ برتر(۹۵-۹۶) از برنامه های اصلی باشگاه بود که توسط جنتی مطرح شد.
رئیس سازمان لیگ برتر فوتسال در ادامه از برنامه های ارائه شده توسط باشگاه گیتی پسند استقبال کرد و گفت: سیاست سازمان لیگ حمایت از باشگاههای حرفه ای به معنی واقعی است. از اینکه باشگاه گیتی پسند سرمایه گذاری در رده های پایه را در دستور کار خود قرار داده بسیار با اهمیت است و باعث توسعه و رشد فوتسال در اصفهان خواهد شد.
افتخاری در پایان افزود: بر اساس اطلاعات به دست آمده از باشگاهها، لیگ امسال یکی از لیگ های پرقدرت در چند سال اخیر خواهد بود به نحوی که رقابت برای قهرمانی بسیار فشرده و سنگین می شود.سازمان لیگ همچون گذشته تلاش می کند با رعایت کامل مقررات، ایجاد نظم و آرامش، مسابقات را به نحو احسنت برگزار کند و اجازه نمی دهیم حق و حقوقی از باشگاهی پایمال شود.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... پنجشنبه , ۱۰ تیر ۱۳۹۵ - ۸:۱۲

لطفا بجای این حرفها و پول مردم را که هر کدام مدتهاست پرداخت نکرده اید را بدهید