کد خبر : 68611
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تیر 1395 - 9:49
دسته‌بندی نشده
-

ابرقویی نژاد:قرار نیست به کمیته فوتسال بروم

ابرقویی نژاد:قرار نیست به کمیته فوتسال بروم
رئیس پیشین هیات فوتبال استان اصفهان درباره دلایل استعفایش از سمت خود توضیحاتی داد و به خبر حضورش در کمیته فوتسال به جای سیدرضا افتخاری و فعالیت در این کمیته فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،استعفای علی اکبر ابرقویی نژاد رئیس هیات فوتبال استان اصفهان در چند روز گذشته در حالی صورت گرفت که حرف و حدیثهای فراوانی پیرامون این استعفا وجود دارد.

گفته می‌شود کناره گیری رئیس باسابقه هیات فوتبال استان اصفهان که چند ماه پیش قصد داشت به عنوان رئیس در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت کند، بی ارتباط به حضور در یکی از کمیته‌های این فدراسیون نیست و وی بعد از انصراف از حضور در انتخابات قول و قرارهایی با مهدی تاج در این ارتباط داشته است.

در حال حاضر از کمیته فوتسال به عنوان مقصد ابرقویی نژاد یاد می‌شود تا وی جایگزین سیدرضا افتخاری رئیس این کمیته شود. هرچند که رئیس پیشین هیات فوتبال استان اصفهان چنین موضوعی را رد می‌کند و دلیل استعفایش را مسائل دیگری می‌داند.

علی اکبر ابرقویی‌نژاد در رابطه با دلایل استعفایش از هیات فوتبال استان اصفهان گفت: من ۱۳ سال در این سمت حضور داشت و فکر می‌کردم که نیاز به تغییراتی است که باید در هیات فوتبال صورت گیرد. من هم به این دلیل استعفا دادم.

رئیس پیشین هیات فوتبال استان اصفهان در واکنش به این موضوع که گفته می‌شود قرار است جایگزین سید رضا افتخاری در پست ریاست کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال شود، اظهار کرد: چنین مساله‌ای صحت ندارد.  استعفایم به هیچ عنوان ربطی به آینده شغلی‌ام نداشت.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

درد دل چهارشنبه , ۱۶ تیر ۱۳۹۵ - ۳:۴۸

خخخخخ
وزارت ورزش و زیر مجموعه وزارت ورزش مقصد بعدی

نام ... جمعه , ۱۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱:۲۷

حاجاقا اگر رفتید توی فدراسیون لطفا با توجه به استعفای دکتر احسانی استاد رضا صادقی را هم ببرید فدراسیون و انجا هم حمایتهای بیدریغ خود را از ایشان داشته باشید