کد خبر : 68634
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تیر 1395 - 10:12
-

با دعوت از ۲۰ بازیکن،اردو آغاز می شود/ تیم ملی بیدار شد!

با دعوت از ۲۰ بازیکن،اردو آغاز می شود/ تیم ملی بیدار شد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،باید پس از مدتها چشممان به جمال تیم ملی روشن شود.باید اسپند دود کنیم که تیم ملی پس از نزدیک به ۴۰ روز تعطیلی بالاخره برای جام جهانی استارت دوباره ای می زند. آخرین بازی تیم ملی مقابل تیم کارگری بود که با شکست همراه بود و پس از آن

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،باید پس از مدتها چشممان به جمال تیم ملی روشن شود.باید اسپند دود کنیم که تیم ملی پس از نزدیک به ۴۰ روز تعطیلی بالاخره برای جام جهانی استارت دوباره ای می زند. آخرین بازی تیم ملی مقابل تیم کارگری بود که با شکست همراه بود و پس از آن تیم ملی به استراحت رفت و فرصت اردو در ماه رمضان را هم از دست داد. حالا در اوج تمرینات تیم های باشگاهی،کادرفنی ترجیح داده تا ملی پوشان را از باشگاه ها جدا کرده و به کمپ تیم های ملی فرا بخواند.کاش از فرصت ماه رمضان استفاده می شد و تیم ملی تمرینات آماده سازی خود را برگزار می کرد.حالا که این فرصت از دست رفته ، تیم ملی دور جدید تمریناتش را از روز جمعه آغاز می کند. با ۲۰ بازیکن؛ که معلوم نیست همه آنها در جام جهانی باشند،چند بازیکن امید حضور دارند و به جای آنها تاسیساتی ها نیستند.

جای خالی تاسیساتی ها

در این اردو که به گفته کادر فنی چهارمین اردو آماده سازی تیم ملی برای جام جهانی است نامی از بازیکنان تاسیسات دریایی دیده نمی شود. تاسیساتی ها که هفته آینده راهی تایلند می شوند تا در جام باشگاه های آسیا شرکت کنند با عذر موجه در تیم ملی حضور ندارند تا کادر فنی به جای این بازیکنان چند ملی پوش رده سنی امید را دعوت کند تا با کمبود بازیکن روبرو نباشند.

بازگشت جالب دو مغضوب

ناظم الشریعه در شرایطی در اردوی جدید فرهاد توکلی و قدرت بهادری را به تیم ملی دعوت کرده که این دو بازیکن در اردوی قبل دعوت نشدند. در آن برهه ناظم الشریعه اعلام کرد که به دلیل تاخیر این بازیکنان در حضور در اردو آنها را خط زده و بهتر است به همان بازی در لیگ عراق بپردازند اما در اردوی جدید نام این دو بازیکن دیده می شود.به نظر می رسد دعوت نشدن این دو بازیکن به اردوی قبلی نه تنها تنبیه آنها نبوده بلکه تشویق هم بوده چرا که سرمربی تیم ملی به آنها اجازه داده بدون دغدغه در لیگ عراق بازی های خود را به پایان برسانند و حالا در اردوی جدید هم هستند.

اسامی ملی پوشان

کادرفنی تیم ملی این نفرات را برای حضور در اردویی که از ۱۸ تا ۲۳ تیر در کمپ تیم های ملی برگزار می شود فراخوانده است: علیرضا صمیمی، سعید مومنی، حمید احمدی و علی اصغر حسن زاده(مس سونگون) سپهر محمدی، افشین کاظمی، سعید افشار، مهران عالیقدر، مهدی جاوید و محمد کشاورز(گیتی پسند اصفهان)میثم برمشوری و فرهاد توکلی(حفاری خوزستان)طاها مرتضوی، محمد طاهری و حمیدرضا ره‌انجام(شهروند ساری) رحمان سارانی و قدرت بهادری(فرش آرا مشهد) محمد کوهستانی (یاسین پیشرو قم)امیر احمد پور (مقاومت البرز)بهروزجعفری(دبیری تبریز)

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۱۵ تیر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۴

از استان البرز و تهران فقط ۱نفر؟؟!!آخه چرا؟؟؟؟!!!!!!

Amir چهارشنبه , ۱۶ تیر ۱۳۹۵ - ۳:۱۹

جهت اطلاع حمید احمدی دبیری بازی میکنه