کد خبر : 68813
تاریخ انتشار : شنبه 19 تیر 1395 - 15:18
-

عرب عامری:مانند هر سال دو بازی دوستانه با روسیه را در دستور کاری قرار داده ایم

عرب عامری:مانند هر سال دو بازی دوستانه با روسیه را در دستور کاری قرار داده ایم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، الهه عرب عامری-رئیس کمیته بانوان گفت: ۴ مرحله اردوی انتخابی برای تیم ملی فوتسال برگزار شد تا کادر فنی با ارزیابی بازیکنان جوان و نخبه، آنها را به اردوی تیم ملی دعوت کند و ترکیب تیم با تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه تمرینات خود را برای حضور

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، الهه عرب عامری-رئیس کمیته بانوان گفت: ۴ مرحله اردوی انتخابی برای تیم ملی فوتسال برگزار شد تا کادر فنی با ارزیابی بازیکنان جوان و نخبه، آنها را به اردوی تیم ملی دعوت کند و ترکیب تیم با تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه تمرینات خود را برای حضور در مسابقات آسیایی داخل سالن که سال آینده برگزار می شود آماده کند.
وی در ادامه بیان کرد: همچنین مانند هر سال دو بازی دوستانه با تیم ملی فوتسال روسیه در دستور کاری بازیکنان قرار داده ایم تا کادر فنی بتواند بازیکنان را ارزیابی کند و با پی بردن به نکات ضعف و قوت تیم، برنامه ریزی دقیق تری را در دستور کاری خود قرار دهد. بازی دوستانه ایران و روسیه قرار است مهرماه برگزار شود و تا آن زمان ۸ مرحله اردوی آماده آسازی نیز برگزار می شود.
وی در پایان از تشکیل اردوی تیم ملی زیر۱۷ سال خبر داد و گفت: از اوایل مرداد ماه اردوی تدارکاتی تیم ملی زیر ۱۷ سال جهت حضور در میادین پیش روی آسیایی و بین المللی تشکیل می شود. در واقع یکی از اهداف کمیته بانوان برگزاری اردوهای مدون، انجام بازیهای دوستانه و بین المللی است تا تیم های آماده ای را به مسابقات اعزام کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.