کد خبر : 68829
تاریخ انتشار : شنبه 19 تیر 1395 - 18:30
-

ناظم الشریعه:کی روش ایرانی نیست که قهر می کند/باید قبول کنیم مشکلاتی وجود دارد/مقصر این مشکلات را شروع دیر هنگام لیگ می‌دانم

ناظم الشریعه:کی روش ایرانی نیست که قهر می کند/باید قبول کنیم مشکلاتی وجود دارد/مقصر این مشکلات را شروع دیر هنگام لیگ می‌دانم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم‌الشریعه در خصوص شرایط تیم ملی فوتسال اظهار داشت: چهارمین مرحله اردویی خود را از امروز آغاز کرده‌ایم. به هر حال  زمان کمی تا شروع جام جهانی داریم و باید در این مدت بازیکنان را با یکدیگر هماهنگ کنیم چرا که فرصت کافی هم برای در اختیار داشتن بازیکنان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم‌الشریعه در خصوص شرایط تیم ملی فوتسال اظهار داشت: چهارمین مرحله اردویی خود را از امروز آغاز کرده‌ایم. به هر حال  زمان کمی تا شروع جام جهانی داریم و باید در این مدت بازیکنان را با یکدیگر هماهنگ کنیم چرا که فرصت کافی هم برای در اختیار داشتن بازیکنان نداریم.

وی خاطرنشان کرد: جام جهانی ۲۰ شهریور آغاز می شود که ما در اولین بازی باید ۲۲ شهریورماه به میدان برویم. اینکه چهار هفته لیگ پیش از شروع جام جهانی برگزار می‌شود نکته مثبتی است. البته  انتظار داشتیم که لیگ زودتر شروع شود چرا که در آن صورت بازیکنان با آمادگی بیشتری وارد مسابقات می‌شدند.

سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد امکانات ملی‌پوشان خاطرنشان کرد: به هر حال هم‌اکنون همه تلاش می‌کنند تا شرایط را بهبود بخشند. دنبال این هستند تا با سایر تیم‌ها بازی‌های دوستانه برگزار کنند اما در این زمینه مشکلاتی وجود دارد. از جمله اینکه شرایط اقتصادی کشور ما خوب نیست. به هر حال اگر لیگ زودتر آغاز می‌شد ما نیازی به برگزاری بازی‌های دوستانه هم پیدا نمی‌کردیم.

ناظم‌الشریعه در مورد اینکه کی‌روش در تیم ملی فوتبال در صورت برآورده نشدن انتظاراتش گلایه و قهر می‌کند، تأکید کرد: کی‌روش ایرانی نیست که این کار را می‌کند. به هر حال اردوی آنها هم لغو شد. مطمئن باشید که تمام افراد تلاش می‌کنند تا بهترین شرایط برای تیم ملی مهیا شود. تاج تاکنون دو بار در تمرین تیم ملی حاضر شده و جلساتی با کفاشیان و افتخاری هم داشته‌ایم. باید قبول کنیم که مشکلاتی وجود دارد.

وی ادامه داد‌: من مقصر این مشکلات را شروع دیر هنگام لیگ می‌دانم که اگر لیگ زودتر شروع می‌شد ما با مشکلات کمتری روبه‌رو بودیم. باید به هر حال قبول کنیم که فوتسال ما همیشه خوب بوده و در رنکینگ هم از فوتبال بالاتر است. ما می‌توانیم به جمع چهار تیم برتر راه یابیم که در این صورت مطمئن باشید وضعیت فوتسال هم در کشور بهتر خواهد شد. حتی می‌توانیم برای رسیدن به مقام اولی هم تلاش کنیم اما این امر نیاز به حمایت دارد.

منبع:فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.