کد خبر : 68860
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 تیر 1395 - 14:11
-

عراقی زاده:تمام تمرکزمان را روی فوتسال قرار داده ایم/در فوتسال یک برند محسوب می شویم

عراقی زاده:تمام تمرکزمان را روی فوتسال قرار داده ایم/در فوتسال یک برند محسوب می شویم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدحسین عراقی‌زاده قائم مقام باشگاه گیتی پسند با بیان اینکه با سقوط تیم فوتبال گیتی‌پسند به لیگ دسته پایین تر  برنامه‌ای برای لیگ ۲ به هیات مدیره اعلام کردیم، اظهار داشت: با نظر هیئت‌مدیره، تصمیم بر این شد که با توجه به بودجه باشگاه امسال در رشته فوتبال تیمداری نکنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدحسین عراقی‌زاده قائم مقام باشگاه گیتی پسند با بیان اینکه با سقوط تیم فوتبال گیتی‌پسند به لیگ دسته پایین تر  برنامه‌ای برای لیگ ۲ به هیات مدیره اعلام کردیم، اظهار داشت: با نظر هیئت‌مدیره، تصمیم بر این شد که با توجه به بودجه باشگاه امسال در رشته فوتبال تیمداری نکنیم. تمام تمرکزمان را در رشته فوتسال قرار داده‌ایم و با فعال‌کردن تیم‌های پایه فوتسال در رده‌های نوجوانان، جوانان و امید قصد داریم پشتوانه‌ی خوبی برای تیم بزرگسالان آماده کنیم تا بتوانیم مقام‌های خوبی را در ایران و میدان‌های بین‌المللی کسب کنیم.
عراقی‌زاده با اشاره به اینکه تیم فوتسال گیتی‌پسند با یک قهرمانی و یک نایب قهرمانی پرافتخارترین تیم ایرانی در آسیا هستیم، افزود: از این لحاظ به عنوان یک برند محسوب می‌شویم و با نظر هیئت مدیره تمام تمرکزمان را روی رشته فوتسال قرار می‌دهیم تا بتوانیم افتخارات گذشته را کسب کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محمد یکشنبه , ۲۰ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵

مگه گیتی پسند تیم فوتبال هم داره؟؟؟؟؟؟؟؟

نام ... دوشنبه , ۲۱ تیر ۱۳۹۵ - ۹:۵۵

ایشان درست میفرمایند
گیتی پسند یک برند در فوتسال ایران میباشد انهم از نوع تبانی !!