کد خبر : 69002
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 تیر 1395 - 17:35
-

افتخاری در جمع بازیکنان تأسیسات: شما افتخار فوتسال ایران و آسیا هستید

افتخاری در جمع بازیکنان تأسیسات: شما افتخار فوتسال ایران و آسیا هستید
رئیس کمیته فوتسال پس از حضور در جمع بازیکنان و کادر فنی تیم فوتسال تأسیسات دریایی گفت: شما افتخار فوتبال ایران و آسیا هستید و توقعات مردم از شما بالا رفته است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدرضا افتخاری، رئیس کمیته فوتسال در جمع بازیکنان تأسیسات دریایی از زحمات بازیکنان به ویژه مسئولان این باشگاه تقدیر کرد و گفت: از اینکه شما ورزشکاران و کادر فنی در تلاش هستید تا از اعتبار فوتسال ایران در آسیا دفاع کنید، تشکر می‌کنم.

وی گفت: سال گذشته و پیش از مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا در اصفهان، در جمع شما حضور یافته و اعلام کردم نباید حریفان را دست کم بگیرید و با توجه به اطلاعاتی که از قبل داشتم، می‌دانستم بسیاری از کشورها از بازیکنان خارجی و بازیکنان تیم‌های ملی خود استفاده می‌کنند که همین اتفاق نیز رخ داده، اما تیم تأسیسات دریایی با تکیه بر پتانسیل بازیکنان داخلی در این مسابقات حضور یافت و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

رئیس کمیته فوتسال خطاب به بازیکنان و کادر فنی تیم تأسیسات دریایی گفت: شما باعث افتخار فوتسال ایران و آسیا هستید و با افتخار آفرینی‌تان، انتظارات و توقعات مردم از شما و کادر فنی شایسته این تیم بالا رفته است. امیدواریم در این مسابقات نیز با قدرت حاضر شده و برای کشور عزیزمان افتخار آفرینی کنید و برای شما در رقابت‌های پیش‌رو آرزوی موفقیت دارم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.