کد خبر : 68982
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 تیر 1395 - 16:34
-

کشاورز:سطح بازی های جهانی با آسیا قابل مقایسه نیست/با آغاز لیگ فشار بیشتری روی بازیکنان می‌آید

کشاورز:سطح بازی های جهانی با آسیا قابل مقایسه نیست/با آغاز لیگ فشار بیشتری روی بازیکنان می‌آید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، محمد کشاورز در حاشیه تمرین تیم ملی فوتسال گفت: در حال حاضر در اردوی آماده سازی خود به سر می‌بریم و تمرینات خوب و شادابی را به بهترین شکل پشت سر گذاشتیم. وی در ادامه اظهار کرد: تیم ملی روز به روز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، محمد کشاورز در حاشیه تمرین تیم ملی فوتسال گفت: در حال حاضر در اردوی آماده سازی خود به سر می‌بریم و تمرینات خوب و شادابی را به بهترین شکل پشت سر گذاشتیم.

وی در ادامه اظهار کرد: تیم ملی روز به روز هماهنگ‌تر می‌شود و با آغاز مسابقات لیگ برتر فشار بیشتری روی بازیکنان می‌آید. البته همه حرفه‌ای هستیم و برای حضوری پر قدرت در رقابت‌های جام جهانی مهیاتر می‌شویم.

کاپیتان تیم ملی با اشاره به این ‌که جام جهانی از جام ملت‌ها سخت‌تر است، افزود: هر سال فوتسال در جهان بیشتر پیشرفت می‌کند و سطح مسابقات جهانی با آسیا قابل مقایسه نیست، چرا که تیم‌های قدرتمندی در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند و همه تیم‌ها برای صعود از گروه خود از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

کشاورز در ادامه درباره تیم‌های حاضر در تورنمنت چهارجانبه تایلند، خاطر نشان کرد: سه دیدار با تیم‌های مصر، قزاقستان و تایلند در این تورنمنت داریم. سابقه بازی با تایلند داریم و این تیم را می‌شناسیم. از تیم‌های قزاقستان و مصر شناخت زیادی نداریم. البته هر دو تیم‌های خوبی هستند و این تورنمنت می‌تواند به ما کمک کند، چرا که تیم ملی فوتسال بعد از چهار هفته برگزاری لیگ برتر به این تورنمنت عازم می‌شود و بازیکنان تمرینات بدنسازی خود را در باشگاه‌ها انجام دادند.

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران در پایان گفت: سعی داریم نماینده شایسته‌ای در جام جهانی باشیم و بتوانیم با بازی‌های خوب یک بار دیگر دل مردم ایران را شاد کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.