کد خبر : 69203
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 تیر 1395 - 17:38
-

لک: یک بازیکن لیگ برتری جذب خواهیم کرد/ لیگ سختی در پیش است

لک: یک بازیکن لیگ برتری جذب خواهیم کرد/ لیگ سختی در پیش است

رضا لک سرمربی تیم گیتی پسند اصفهان در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران،  از آخرین وضعیت تیمش، احتمال انحلال شهید منصوری و شرایط کشورمان در جام جهانی سخن گفت. در ادامه می توانید متن کامل مصاحبه را مشاهده کنید. -شرایط گیتی پسند را چگونه ارزیابی می کنید؟ حدودا یک ماه از آغاز تمریناتمان

رضا لک سرمربی تیم گیتی پسند اصفهان در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران،  از آخرین وضعیت تیمش، احتمال انحلال شهید منصوری و شرایط کشورمان در جام جهانی سخن گفت. در ادامه می توانید متن کامل مصاحبه را مشاهده کنید.

-شرایط گیتی پسند را چگونه ارزیابی می کنید؟

حدودا یک ماه از آغاز تمریناتمان می گذرد و شکرخدا شرایط خوبی را پشت سر گذاشته ایم. اردویی را برگزار و کارهای تاکتیکی مان را شروه کردیم و در تاکتیک های دفاعی را به پایان رسانده ایم. بخاطر تمرینات تیم ملی، چند روزی در تمرینات خلل ایجاد شد اما درحال حاضر با بازگشت بازیکنان ملی پوش کامل شده ایم. انشاا… بتواتیم در شروع فصل عملکرد خوبی داشته باشیم و به اهداف مورد نظر برسیم.

-هدف گذاری مجموعه تیم در فصل جدید به چه صورتی است؟

امسال دو بحث کلی را برنامه ریزی کرده ایم. در بحث اول که شامل تیم اصلی و بزرگسالان باشگاه گیتی پسند است، درحال تکمیل تیم چه از لحاظ کادرفنی و چه از لحاظ بازیکن هستیم. یک بازیکن برزیلی را امروز جذب کرده و به احتمال فراوان در چند روز آینده یک بازیکن لیگ برتری نیز به جمع ما خواهد پیوست. با کامل شدن تیم انشا… برای قهرمانی در فصل جدید خواهیم جنگید.

در بحث دوم که شامل تیم های پایه باشگاه خواهد بود، به دنبال پشتوانه سازی برای آینده گیتی پسند هستیم که بخش زیادی را از کارها انجام شده و رده های مختلف تیم بزودی فعالیت خود را آغاز می کنند.

-طلب شما از تیم گیتی پسند به کجا انجامید؟

ببینید فقط بحث طلب بنده از تیم گیتی پسند نیست چرا که از اغلب باشگاه هایی که در آن فعالیت کرده ام، طلب دارم که به هرحال شرایط فوتسال اینگونه است. بحث پرداخت بدهی عوامل مختلف باشگاه است تا با خیالی آسوده فصل را آغاز کنیم. در جلسه ای که مسئولان گیتی پسند برگزار کرده بودیم، یکی از موضوعاتی که بنده مطرح کردم تسویه حساب سال گذشته بود تا بازیکنان آرامش داشته باشند و فصل جدید را با روحیه ای مناسب آغاز کنند. خوشبختانه آقای جنتی هم با بنده هم عقیده بودند و شکرخدا کارها طبق روال عادی پیش می رود. بخش عمده ای از مطالبات پرداخت گردیده و به امیدخدا تا شروع لیگ کامل خواهد شد.

-در خصوص تغییر مدیرعامل تیم چه نظری دارید؟

به هرحال احساس بنده اینست که آقای طاهری از ابتدا گیتی پسندی بوده و درحال حاضر هم هستند. در اکثر عناوینی که تیم گیتی پسند کسب نموده، آقای طاهری هم بوده اند. آقای جنتی هم رئیس هیات مدیره باشگاه بودند و غریبه نیستند. اتفاق خاصی رخ نداده است. امیدوارم نواقصی که وجود داشت، رفع شود تا بازیکنان و کادرفنی بدون دغدغه در مسابقات شرکت کنند.

-از دیدگاه شما مدعیان قهرمانی امسال چه تیم هایی هستند؟

امسال لیگ متفاوتی را شاهد خواهیم بود زیرا تیم ملی در جام جهانی حضور دارد و به همین دلیل وقفه زیادی خواهیم داشت. به همین دلیل استفاده از تجربیات و مدیریت کردن بازیکنان ملی پوش مهم است. تیمی که بتواند مدیریت بهتری بر روی بازیکنان خود داشته باشد، قهرمان خواهد شد. هرچند که تجربه نشان داده تیم های بی نام و نشان نیز خطرناک ظاهر می شوند و تیم های بزرگ را اذیت می کنند. در مجموع لیگ سختی داریم و تیم های تاسیسات، مس، دبیری، حفاری و گیتی پسند را مدعی قهرمانی می دانم.

-این روزها صحبت های زیادی پیرامون انحلال شهیدمنصوری قرچک مطرح می شود. با توجه به سابقه ای که در قرچک داشته اید، در این خصوص چه نظری دارید؟

حقیقتا خیلی ناراحتم. بابت این مسئله چندین بار با مهندس منصوری صحبت کردم تا از تصمیم خود منصرف شوند اما ایشان بخاطر مشکلاتی که دارند، مصر هستند تیم را بفروشند. واقعا مردم قرچک به این تیم نیاز دارند چرا که با آن زندگی می کنند. در این خصوص باید مسئولان شهر قرچک ورود کنند تا تیم بماند. متاسفانه خواب مسئولان سنگین است اما امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد هرچند که احتمالش کم است.

-و بعنوان آخرین سوال، شرایط ایران در جام جهانی را چطور می بینید؟

جام جهانی بسیار سختی را در پیش داریم چرا که هم در گروه سختی قرار گرفته ایم و هم تدارک و برنامه ریزی و بازی های تدارکاتی خوبی نداشته ایم. امکانات مناسبی برای تیم ملی فراهم نشده اما تیم بسیار خوبی داریم. بازیکنانی داریم که اغلبشان در عین جوانی، تجربیات زیادی دارند و فکر می کنم شرایط خوبی دارند. اگر شرایط خوب باشد، مطمئنا ایران پتانسیل انجام دادن کارهای بزرگ را دارد. امیدوارم در فرصت باقیمانده تا آغاز جام جهانی، امکانات تیم ملی هم بهتر شود تا با آمادگی کامل در مسابقات شرکت کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بی نام...... جمعه , ۲۵ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱

بشین تا طلبت بدند هروقت طلب امثال مارو دادند طلب تو رو هم میدند نتیجه نگرفتی طلبت میپره …..