کد خبر : 69244
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 تیر 1395 - 17:52
دسته‌بندی نشده
-

مظفر: شک نکنید برای قهرمانی به لیگ می‌آییم/به انگیزه نیروی جوان اعتقاد دارم

مظفر: شک نکنید برای قهرمانی به لیگ می‌آییم/به انگیزه نیروی جوان اعتقاد دارم
سرمربي تيم فوتسال بانوان دانشگاه آزاد گفت: من به انگيزه نيروي جوان اعتقاد دارم و مطمئن باشيد امسال هم براي کسب قهرماني به ليگ مي‌‌آيم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهرزاد مظفر ، درباره آغاز اردوهای تیم فوتسال دانشگاه آزاد برای حضور در لیگ برتر گفت: تمرینات ما از ۴ مرداد آغاز می‌شود و تا آغاز لیگ که اعلام شده شهریورماه است فرصت یک ماه و نیمه‌ای را خواهیم داشت تا آماده شویم.
وی در پاسخ به این سوال که تیم دانشگاه آزاد چه تغییراتی را برای لیگ خواهد داشت، عنوان کرد: مذاکره با بازیکنان را شروع کرده‌ایم و تکلیف قراردادها تا پایان هفته مشخص می‌شود. هفتم و هشتم مردادماه یک تستی را گذاشته‌ایم که قرار است حدود ۵۰ بازیکن حضور داشته‌ باشند. ما ۴-۳ جای خالی برای جذب بازیکن داریم که می‌خواهیم بازیکنان جوانی را جذب کنیم.
مظفر در پاسخ به سوال دیگر فارس، مبنی بر اینکه فکر نمی‌کنید تکرار قهرمانی با بازیکنان جوان برای دانشگاه آزاد سخت باشد، اظهار داشت: شک نکنید برای قهرمانی به لیگ می‌آییم و نباید انگیزه نیروی جوان را نادیده گرفت. از طرفی ما افراد با تجربه را هم در اختیار داریم و قرار نیست تیم را زیر و رو کنیم، اما دوست داریم نفراتی جدید و جوانی هم به تیم اضافه شوند.
سرمربی دانشگاه آزاد افزود: ما با افراد منطقی در باشگاه دانشگاه آزاد طرف هستیم که در جریان تغییرات هستند، در ضمن نباید نیروی جوان را هیچ وقت دست کم گرفت. ما این فضا را داریم که بتوانیم به نیروی جوان فرصت دهیم، چرا نباید از این فضا استفاده کنیم؟

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.