کد خبر : 69204
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 تیر 1395 - 16:23
-

۳ تیم لیگ برتری در وضعیت قرمز!

۳ تیم لیگ برتری در وضعیت قرمز!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، معضل تکراری نبود حامی مالی در لیگ فوتسال، امسال هم بلای جان تیم ها شده است. اما این مشکلات این بار با شدتی بیشتر گریبان سه تیم را گرفته به حدی که در آستانه شروع مسابقات هم هنوز وضعیت مشخصی ندارند. یکی از این تیم ها، شهید منصوری قرچک

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، معضل تکراری نبود حامی مالی در لیگ فوتسال، امسال هم بلای جان تیم ها شده است. اما این مشکلات این بار با شدتی بیشتر گریبان سه تیم را گرفته به حدی که در آستانه شروع مسابقات هم هنوز وضعیت مشخصی ندارند.
یکی از این تیم ها، شهید منصوری قرچک است که با ۱۰ سال سابقه تیم داری در فوتسال، به دلیل دلزدگی مالک آن در آستانه انحلال قرار دارد. کریم منصوری درباره آخرین وضعیت تیم به ایسنا گفت: جلسهای با باشگاه فردوسی مشهد برگزار کردیم اما به نتیجه نرسیدیم. با دو سه مشتری دیگر هم در حال مذاکرهایم اما آقایان، فوتسال را تا حدی ذلیل کردهاند که تیم مرا مفت و مجانی هم کسی نمیخرد. اگر وضعیت به همین شکل باشد، تیم به دسته یک سقوط میکند و باید در این دسته شرکت کنیم.
تیم دیگری که در بلاتکلیفی به سر میبرد، آذرخش بندرعباس است. زاهدی سرپرست تیم درباره آینده آذرخش به ایسنا گفت: متاسفانه به دلیل مشکلات آقای احمدی مالک تیم، ایشان در تهران به سر میبرند و مسئولان استانی هم مدتهاست فقط میگویند مدیرعامل تیم به بندر بیاید تا تازه صحبت کنند. در حالی که تیم در آستانه انحلال است و ما نمی توانیم بیش تر از این از جیب شخصی هزینه کنیم. آخرین راه این است که اداره کل وزارت ورزش و جوانان استان جلو بیاید و حمایت کند.
میثاق تهران هم سومین تیم بلاتکلیف لیگ است. میثاق که متعلق به شهرداری منطقه یازده تهران بوده، با کنار کشیدن مسئولانش، بلاتکلیف ترین تیم لیگ برتر است. این روزها سهراب خلیلی مدیرعامل سابق تیم به دنبال اسپانسر برای آن است اما هیچ خبری از اسپانسر نیست.
با این حال به نظر میرسد گره کور تیمهای لیگ برتری تنها به دست مسئولان کمیته فوتسال باز می شود. در این زمینه گفته می شود جلساتی با حضور افتخاری برای تعیین تکلیف تیم ها برگزار شده اما برای پیشگیری از ورود تیمهایی با مشکلات مالی به لیگ باید سازوکار مناسبی اندیشیده شود.
منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.