کد خبر : 69344
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 تیر 1395 - 21:55
-

شمسایی:با این تفکر که همه بازیهایمان سخت است وارد رقابتها شده ایم/نگه داشتن قهرمانی سخت تر از خود قهرمانی است

شمسایی:با این تفکر که همه بازیهایمان سخت است وارد رقابتها شده ایم/نگه داشتن قهرمانی سخت تر از خود قهرمانی است

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه خبری فوتسال ایران از تایلند ،امیر شمسایی سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی که مدافع عنوان قهرمانی در باشگاه‌های آسیا است اظهار داشت که کار سختی را برای قهرمانی دارند. امیر شمسایی پیش از اولین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۱۶ مقابل نماینده ازبکستان در نشت خبری رقابتها گفت: ما در

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه خبری فوتسال ایران از تایلند ،امیر شمسایی سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی که مدافع عنوان قهرمانی در باشگاه‌های آسیا است اظهار داشت که کار سختی را برای قهرمانی دارند.

امیر شمسایی پیش از اولین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۱۶ مقابل نماینده ازبکستان در نشت خبری رقابتها گفت: ما در این رقابت‌ها حاضر هستیم تا از قهرمانی سال گذشته خود دفاع کنیم اما این را هم خوب می‌دانیم که کار بسیار سختی را پیش‌رو داریم. من همیشه می‌گویم دفاع از عنوان قهرمانی سخت‌تر از قهرمانی برای اولین‌بار است.این مسابقات هر سال سخت تر از گذشته برگزار می شود و سطح آن به مسابقات جهانی نزدیک شده است.ما با این تفکر که همه بازی هایمان سخت است وارد رقابتها شده ایم.

وی افزود: ما تمام بازی‌ها را به عنوان بازی فینال درنظر می‌گیریم. ما تنها به بازی پیش رو خود فکر می‌کنیم. پس از پیروزی در بازی اول تمرکز خود را روی بازی بعد صرف می‌کنیم. ما کاملا آماده هستیم تا از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم.ا در جام باشگاه های جهان ۴ بازی انجام دادیم که به اندازه دنیا برای ما ارزش داشت و با آمادگی کامل به این رقابتها آمده ایم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.