کد خبر : 69445
تاریخ انتشار : جمعه 25 تیر 1395 - 16:07
-

تاسیسات دریایی باخت را با برد عوض کرد

تاسیسات دریایی باخت را با برد عوض کرد

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه خبری فوتسال ایران ، تاسیسات دریایی تهران در نخستین بازی مرحله گروهی جام باشگاه های آسیا از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف آلمالیق ازبکستان رفت و در پایان با نتیجه چهار بر سه به برتری رسید. گل های بازی را حسین طیبی(۲ بار) و سعید عباسی(۲ بار) برای تاسیسات و فروخود(دوگل)

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه خبری فوتسال ایران ، تاسیسات دریایی تهران در نخستین بازی مرحله گروهی جام باشگاه های آسیا از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف آلمالیق ازبکستان رفت و در پایان با نتیجه چهار بر سه به برتری رسید.
گل های بازی را حسین طیبی(۲ بار) و سعید عباسی(۲ بار) برای تاسیسات و فروخود(دوگل) و انروف برای آلمالیق به ثمر رساندند.
در این بازی ابتدا حسین طیبی برای تاسیسات گلزنی کرد. اما ازبک ها در ادامه توسط فرخود دو گل به ثمر رساندند. اما سعید عباسی در دقایق پایانی نیمه اول بازی را به تساوی کشاند.
دریایی ها نیمه دوم را طوفانی شروع کردند و حملات بی امانی روی دروازه حریف ترتیب دادند اما بی دقتی بازیکنان و درخشش گلر ازبک مانع از گلزنی تاسیسات دریایی شد. این میان مصطفی نظری هم چند واکنش عالی از خود به نمایش گذاشت.
این وضعیت تا دقیقه ۳۲ ادامه داشت تا اینکه سعید عباسی روی پاس زیبای وحید شمسایی گل سوم را وارد دروازه آلمالیق کرد.
در ادامه نیز حسین طیبی در فاصله دو دقیقه تا انتهای بازی با پشت پا و مشابه گلی که در جام ملت ها زد، گل چهارم تاسیسات را به ثمر رساند. اما این پایان کار نبود و نماینده ازبکستان چند ثانیه بعد گل سوم را به ثمر رساند و بازی با برد چهار بر سه تاسیسات به پایان رسید.
تاسیسات دریایی فردا استراحت دارد و تیم های المیادین لبنان و آلمالیق ازبکستان به مصاف هم می روند.
شاگردان شمسایی در دومین بازی از ساعت ۱۴:۳۰ یکشنبه به مصاف المیادین لبنان می روند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

زیبا جمعه , ۲۵ تیر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱

چرا نظرمو پاک کردین؟

زیبا جمعه , ۲۵ تیر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۴

اینکه گفتم فرخود همون فرهاده نکته بدی توش داشت؟

زیبا جمعه , ۲۵ تیر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱

نصف مردم ازبکستان تاجیک و ایرانی الاصل هستند خوبه یادمون نره حمایتشون از ایران در مسابقات چندماه قبلو و خوبه برخی قوم گراها اینو بدونن فرخود همون فرهاده و شیرین و فرهاد و داستانها و افسانه های شیرین فارسی در بین مردم ازبک و نامهاشون جاری و ساری هست به امید موفقیت فوتسال تاجیک و ازبک همراه ایران

اصفهانی شنبه , ۲۶ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳

آقای اردهالی باید این تیتر رو میزدی مردیم تا بردیم!!! تاسیسات این بازی که دیگه تو شرایط مسابقه بود که؟؟!! پس چرا اینقدر افتضاح بازی کرد ؟؟!!