کد خبر : 69650
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 تیر 1395 - 8:33
-

اصغری مقدم:کار «مورنو» زشت و غیرحرفه‌ای بود/هدف ما قهرمانی نیست ، می خواهیم در جمع سه تیم برتر باشیم

اصغری مقدم:کار «مورنو» زشت و غیرحرفه‌ای بود/هدف ما قهرمانی نیست ، می خواهیم در جمع سه تیم برتر باشیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز گفت: «مورنو» بازیکن برزیلی مدنظر این باشگاه بود ولی او یک ماه دبیری را معطل کرد و سرانجام در اقدامی غیر حرفه‌ای ما را پیچاند و راهی گیتی پسند اصفهان شد. جواد اصغری مقدم درباره حضور مورنو در تیم گیتی پسند با وجود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز گفت: «مورنو» بازیکن برزیلی مدنظر این باشگاه بود ولی او یک ماه دبیری را معطل کرد و سرانجام در اقدامی غیر حرفه‌ای ما را پیچاند و راهی گیتی پسند اصفهان شد.
جواد اصغری مقدم درباره حضور مورنو در تیم گیتی پسند با وجود مذاکره با باشگاه دبیری تبریز گفت: ما با مورنو صحبت کرده بودیم و حتی بلیتش برای سفر به تبریز آماده شده بود ولی این بازیکن در لحظه آخر در اقدامی غیر حرفه‌ای ما را پیچاند.

وی افزود: کار مورنو بسیار زشت بود. ما از باشگاه گیتی پسند ناراحت نیستیم. از عمل غیر حرفه ای مورنو ناراحتیم که یک ماه تمام برای او ایمیل و بلیت می‌فرستادیم ولی او تا پای پرواز می‌آمد و می‌گفت برایم مشکل خانوادگی ایجاد شده است. این بازیکن با همین شیوه کار ما را ۵ روز، ۵ روز عقب انداخت و یک ماه از زمان را را کشت.

سرمربی دبیری تبریز یادآور شد: از دست مورنو ناراحتیم. او در لیگهای حرفه ای دنیا بازی کرده است ولی رفتارش غیر حرفه ای بود. ایمیل‌های مذاکرات هم موجود است. به هر حال او الان ما را پیچانده است و باید ضرر و زیان مالی باشگاه را پرداخت کند. هرچند ضرر زمانی که او به ما زده قابل جبران نیست ولی حداقل باید ضرر مالی را جبران کند.

اصغری مقدم در پاسخ به این سئوال که مرجع رسیدگی به این مشکل در فوتسال ایران کجاست؟ تصریح کرد: فکر می‌کنم باید از طریق کمیته فوتسال پیگیر باشیم هرچند که ما قراردادی روی کاغذ نیاورده‌ایم. مورنو زیر توافقات شفاهی اش زد ولی ما برای او حتی بلیت هم گرفته بودیم.

وی در پایان در خصوص اینکه دبیری این فصل چه هدفی را در لیگ برتر دنبال می‌کند، تاکید کرد: هدف ما قهرمانی نیست بلکه می‌خواهیم در جایگاهی بالاتر از فصل گذشته یعنی در جمع سه تیم باشیم هرچند نیم نگاهی هم به قهرمانی داریم.
منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲۷ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲

خیلی جالبه این همه نفر و امکانات جزو سه تیم ؟
بیخیال جوادخان ما خودمون ذغال فروشیم. حالا این امکانات و به مربی بومی میدادن انتظار قهرمانی جهان داشتن

نام ... یکشنبه , ۲۷ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷

اقا جواد یعنی مورنو خودش به تنهایی شما را پیچانده و باشگاه گیتی پسند هیچ نقشی نداشته؟!!

نام ... یکشنبه , ۲۷ تیر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۷

منم زیر قرارداد شفاهی با بارسلونارو امضا کردم ولی آخرش رفتم تیم محلمون.خخخخخخخخخ