کد خبر : 69896
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 تیر 1395 - 22:13
دسته‌بندی نشده
-

حسن‌زاده از روی دست بزرگان دیکته نوشت

حسن‌زاده از روی دست بزرگان دیکته نوشت
پیوستن اصغر حسن زاده به تیم فوتسال گیتی پسند بار دیگر بهانه ای شد تا برخی به نمایندگی از بعضی از رقبای این تیم اصفهانی آنچنان که در توان دارند عملکرد این باشگاه در فصل نقل و انتقالات را مورد تخطئه قرار دهند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پیوستن اصغر حسن زاده به تیم فوتسال گیتی پسند بار دیگر بهانه ای شد تا برخی به نمایندگی از بعضی از رقبای این تیم اصفهانی آنچنان که در توان دارند عملکرد این باشگاه در فصل نقل و انتقالات را مورد تخطئه قرار دهند.

این اقدام در حالی فضای خبری کشور را تحت شعاع قرار داده که فوتسال دوستان را با یک علامت سوال بزرگ مواجه کرده است.آیا اصغر حسن زاده با تیم مس سونگون قرارداد امضا کرده بود که این چنین بلوایی برپا شده است؟این بازیکن به کدام امضای قرارداد خود با این تیم تبریزی پشت کرده است؟ حضور قریب به یکماه در تمرینات اگرچه به لحاظ اخلاقی تضمین حضور یک بازیکن در آن تیم است اما به لحاظ قانونی هیچ محدودیتی برای او مشخص نمی کند.

نکته جالب توجه زمانی است که دو سال پیش مسلم رستمی ها که عنوان بهترین بازیکن فوتسال را یدک می کشید علیرغم امضا قرارداد با سرخ پوشان اصفهانی راهی دیار تبریز شد و این درحالی بود که یکماه تمام از کلیه امکانات و تمرینات این باشگاه اصفهانی استفاده کرد و در نهایت مس سونگون را به گیتی پسند ترجیح داد، در نهایت چه اتفاقی افتاد؟ آنان که امروز اینطور بی محابا علیه نظام اخلاقی باشگاه گیتی پسند قلم فرسایی می کنند آن زمان چه کردند؟ مدیران امروز تبریز دو سال پیش پرده از این بی‌اخلاقی برداشتند؟ یا علی افضل سرمربی تیم مس سونگون قبل از آغاز رقابت‌های فصل پیش با پشت کردن به امضا قرارداد داخلی خود با تیم گیتی‌پسند رهسپار مس سونگون نشد و آب از آب تکان نخورد! چرا ؟چون متاسفانه یا خوشبختانه باشگاه گیتی پسند هیچ گاه بازیکن و سرمربی که دلش با تیمشان نیست را نخواسته و نمی خواهد؟شکایت از مسلم رستمی ها و یک فصل خانه نشینی این بازیکن کمترین اقدامی بود که از مسئولان باشگاه گیتی پسند انتظار می رفت اما آنها با چشم پوشی و گذشت از این خطای حرفه ای این بازیکن،آن را به حساب بی اخلاقی برخی رقبا گذاشتند. بی اخلاقی این جا معنا پیدا می کند که سندی به قدرت امضا قرارداد رسمی با باشگاهی داشته باشی و بی اعتنا به ارزش امضا دل در گرو تیم دیگری بسپاری. این اخلاقی زمانی است که قرارداد داخلی امضا کنی و برنامه فصل تیم را دریافت کنی و شبانه به تبریز کوچ کنی! دوستان در این ایام کجا و به چه کاری مشغول بودند که بر طبل ناجوانمردی بکوبند؟ شاید حسن‌زاده هم در مکتب همین بزرگانی نامشان برده شد درس اخلاق را تلمذ کرده است با این تفاوت که وی اصلا پای هیچ برگه‌ای را به عنوان قرارداد برای تیم تبریزی امضا نکرده است و حتی با مبلغی خیلی پایین تر از مبلغ اغوا گرایانه نارنجی پوشان به تیم سرخ پوشان اصفهانی پیوسته است. باشگاه اصفهانی که نمی تواند پاسخگوی رفتار غیر حرفه ای نمایندگان تبریز باشد آنجا که هنوز بازیکن خارجی پایش به ایران نرسیده خبر پیوستنش به تیمشان در رسانه‌ها خودنمایی می کند! از طرفی یک ماه بازیکنی را در تمرین خود مشارکت می‌دهند که هنوز برای ماندن و یا نماندن او به شکل رسمی و در قالب قرارداد به قطعیت صد درصدی نرسیده اند!در نقطه مقابل رفتار حرفه ای باشگاه گیتی پسند جای هیچ گله و شکایتی را باقی نمی‌گذارد و با هیچ یک از مرام و ارزش‌های اخلاقی منافاتی ندارد. در پایان این ضرب المثل قدیمی به یادمان می آید که رطب خورده منع رطب کی کند.

منبع:حقوق نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲۷ تیر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۸

فوتسال جان تکلیفتا مشخص کن اینوری یا اونوری

نام ... یکشنبه , ۲۷ تیر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۴

اصغر جان بهترین انتخاب را کردى انشاالله به لطف خدا امسال قهرمانید موفق باشى زنده باد گیتى پسند پر افتخار

نام ... دوشنبه , ۲۸ تیر ۱۳۹۵ - ۸:۴۷

از کی تا حالا رستمی ها استاد حسن زاده شده؟خخخخخخخخخخخخخخخخخ

نام ... دوشنبه , ۲۸ تیر ۱۳۹۵ - ۹:۰۶

علی افضل را گفته نه رستمی ها خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ/ ضرب المثل آخر تو حلقم

احمد دوشنبه , ۲۸ تیر ۱۳۹۵ - ۹:۴۹

علی افضل که خود سرمربی تیم بوده بی اخلاقی می کنه کسی عین خیالش نیست تازه قرارداد هم امضا کرده بوده
تازه این حسن زاده بنده خدا که اصلا قراردادی هم امضا نکرده
فوتسال جان دوست داریم

نام ... سه شنبه , ۲۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶

اگر خوب ریشه یابی کنید تمامی بی اخلاقی ها در فوتسال ریشه ای در باشگاه گیتی پسند داشته و دارد
هر نوعی که فکرش را بکنید از کوچکترین ان یعنی پرتاب بطری به طرف توپ خطرناک حریف از روی نیمکت تا بزرگترین ان که قهرمانی با تبانی بوده

نام ... شنبه , ۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶

سایتی که کوچکترین اصول ژورنالیستی رو نتونه رعایت کنه هیچ ارزشی برای وقت گذاشتن نخواهد داشت