کد خبر : 69894
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 تیر 1395 - 22:06
-

عباسی:امیدوارم فکری به حال تغذیه بازیکنان کنند/تلاشم را می کنم به تیم ملی دعوت شوم/قهرمانی سخت است اما به آن می رسیم

عباسی:امیدوارم فکری به حال تغذیه بازیکنان کنند/تلاشم را می کنم به تیم ملی دعوت شوم/قهرمانی سخت است اما به آن می رسیم
بازیکن تیم تاسیسات دریایی از راه دشوار این تیم برای قهرمانی سخن گفت.

سعید عباسی بازیکن جوان تیم تاسیسات دریایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ابران در تایلند در مورد پیروزی این تیم مقابل نماینده لبنان و صعود تاسیسات به دور بعد گفت:برای ما چون صعودمان به دور بعد قطعی بود این بازی از حساسیت کمتری برخوردار بود واین قضیه روی عملکرد لبنانی ها تاثیر گذاشت و باعث شد ما بدون استرس بازی کنیم.خوشحالم که مثل تیم اول آسیا بازی کرده و با دو پیروزی راهی مرحله بعد شدیم.

عباسی در مورد اینکه چرا درخشش و گلزنی در بازی اول را در بازی با المیادین لبنان تکرار نکرد اذعان داشت:نمی شود همیشه عالی باشم و امروز به صلاحدید کادرفنی کمتر بازی کردم و سعی کردم در دقایقی که حضور دارم مثمر ثمر باشم.مهم پیروزی تیم است که به آن رسیدیم.

بازیکن جوان تاسیسات دریایی در مورد شانس قهرمانی تاسیسات تاکید کرد:گفتن از قهرمانی آسان است اما رسیدن به آن دشوار ولی ما برای قهرمانی به این مسابقات آمده ایم و امیدوارم به آن برسیم.

عباسی با اشاره به مشکل تغذیه بازیکنان گفت:وضعیت تغذیه مناسب نیست.از یکسو ذخیره غذایی تیم که از تهران آورده بودند تمام شده و از سوی دیگر غذاهای اینجا اصلا با مذاق ایرانی ها سازگار نیست  وامیدوارم این قضیه حل شود.

این بازیکن در پایان در مورد احتمال دعوتش به تیم ملی گفت:آرزوی هر بازیکنی دعوت به تیم ملی است و من هم دوست دارم با بهترین عملکردم نطر مثبت سرمربی تیم ملی را جلب کنم.امیدوارم در لیست جدید تیم ملی حضور داشته باشم هر چند در هر صورت به نظر آنها احترام می گذارم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.